سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ اروپا؛

پیروزی پر گل آرسنال و تثبیت صدرنشینی / توقف یاران حسینی در خانه

هفته دوم رقابت‌های لیگ اروپا با برگزاری ۱۲ دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های هفته دوم لیگ اروپا از امروز آغاز شد و امشب هم با برگزاری ۱۲ دیدار در گروه‌های مختلف به پایان رسید. شاگردان امری در مهم‌ترین دیدار امشب در خانه میزبان استاندارد لیژ بودند و توانستند به پیروزی پرگل ۴ - ۰ دست پیدا کنند، آن‌ها در هفته نخست هم ۳ -۰ فرانکفورت را برده بودند و با این نتیجه صدرنشینی شان در گروه ششم تثبیت کردند، دیگر دیدار این گروه هم با برتری ۱ - ۰ فرانکفورت به پایان رسید و به نخستین برد امسال در این رقابت‌ها دست یافت.  

تیم فوتبال ترابوزن که از بازیکن ایرانی یعنی مجید حسینی سود می‌برد امشب میزبان بازل سوئیس بود و در پایان با نتیجه ۲ -۲ متوقف شد، ختافه هم در دیگر دیدار این گروه موفق شد نماینده روسیه یعنی کراسنودار را شکست دهد و صدرنشینی اش را تثبیت کند.  سویا هم در گروه نخست این رقابت‌ها با نتیجه ۱ - ۰ از سد آپوئل نیکوزیا گذشت و با ۶ امتیاز صدرنشین گروهش شد. قره باغ هم مقابل دودلانژ به پیروزی پرگلی رسید  تا همانند رقیب امشب ۳ امتیازی شود، بر اساس قانون یوفا بازی رو در رو برای جایگاه محاسبه می‌شود و با این حساب قره باغ به رده دوم جدول می‌رسد.  

تیم‌های دیناموکیف - لوگانو و مالمو - کپنهاگن به تساوی رسیدند تا عملا شاهد تغییر جایگاهی در این تیم نباشیم، در عوض این گروه تیم‌های گروه چهارم مانند آیندهوون و اسپورتینگ لیسبون همان طور که انتظار می‌رفت با نتیجه مطلوبی به پیروزی شدند و شرایطشان در این گروه را بهتر کردند. تیم‌های فوتبال لاتزیو و سلتیک هم در دیدار‌هایی دیدنی موفق شدند میهمانان را شکست دهند وتا به شرایط مطلوب تری دست یابند.  


بیشتر بخوانید: 

پیروزی خفیف منچستریونایتد در اولدترافورد/ رُم حریفش را گلباران کرد

یاران محمدی و حسینی در اندیشه کسب پیروزی/ جدال منچستر و آلکمار برای صدر نشینی 

توقف منچستریونایتد و رُم مقابل میزبانان/پیروزی اسپانیول و ولورهمپتون و تساوی خنت در غیاب محمدی


انتهای پیام / 

نتایج هفته دوم لیگ اروپا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.