سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار تهران مطرح کرد؛

اعزام ۱ هزارو ۵۰۰ نیرو خدماتی برای مراسم اربعین/ پویش خادم المنتظر مردمی است

حناچی گفت:۱ هزارو ۵۰۰ نیروز خدمات شهری برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زوار امام حسین (ع) به در شهر کربلا و نجف اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناجی شهردار تهران در حاشیه گردهمایی ۴۰۰ نفر از خادمین داوطلب پاکسازی مسیر پیاده روی اربعین حسینی تحت عنوان «خادم منتظر» در جمع خبرنگاران گفت: حس حضور در بین خادمان امام حسین (ع) غیر قابل توصیف است و آتش امام حسین سال هاست که در دل افراد است و جان‌ها به شکل پروانه دور آن می‌چرخد.

شهردار تهران افزود: شور حسینی از ابتدای ماه محرم آغاز و تا انتهای ماه صفر ادامه می‌یابد که مراسم اربعین نیز اوج این عشق است و مراسم اربعین نیز در طول تاریخ همواره در بین مردم لوده و گرامی داسته شده است.

حناچی ادامه داد: امیدواریم مراسم اربعین امسال نیز با کمال امنیت و سلامت برگزار شود و در مسیر زوار ما هم توفیق خدمت پیدا کنیم.

او در پاسخ به این سوال که مسیر خدمت رسانی مدیریت شهری در مراسم اربعین به چه شکل است گفت: خدمت خادمان در مسیر شهر‌های نجف و کربلا انجام می‌شود و امسال پویش مردمی شکل گرفته است که این پوش به صورت حودجوش کار خدمت به زوار حسینی را در طول مسیر بر عهده دارد.

شهردار تهران گفت: خادمانی که لباس خدمت به تن می‌کنند در تلاش هستند تا در مسیر زوار ارائه خدمت کنند.

حناچی بیان کرد: پویش خادم المنتظر به صورت کامل خودجوش است و شرایط زیارت را برای زوار تسهیل می‌کنند و ما نیز روز شنبه ۱ هزارو ۵۰۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری را نیز برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به زوار اعزام می‌کنیم و محل اقامت و استقرار این عزیزان نیز از پیش هماهنگ شده است.

انتهای پیام/

پویش خادم المنتظر مردمی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.