سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث یازدهم مهرماه ۹۸؛

پدر و پسر سارق در دام پلیس /دستگیری ۱۰ خرده فروش مواد افیونی در "نیکشهر"

مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه یازدهم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز پنجشنبه یازدهم مهرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری پدر و پسر سارق موتورسیکلت و کشف ۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ احمد ثمره حسینی گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در خیابان شهید"سرگلزایی"، شناسایی و دستگیری عوامل این سرقت در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک نفر سارق موتورسیکلت را در سطح شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه درمخفیگاهش درروستای "علی آبادجهانتیغ" دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: سارق ۴۵ ساله پس از انتقال به کلانتری ومواجه شدن با ادله ومستندات محکم پلیس، لب به اعتراف گشود و به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت باهمدستی پسر ۲۲ ساله اش از سطح شهر زابل اعتراف کرد.

سرهنگ ثمره حسینی درپایان ضمن اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی ازشهروندان خواست: با رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن وسایل نقلیه به تجهیزات لازم، پلیس را در ارتقاء امنیت و پیشگیری از جرائم یاری کنند.

خرده فروشان مواد افیونی در شهرستان نیکشهر دستگیرشدند

در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۱۰ خرده فروش مواد افیونی در شهرستان نیکشهر دستگیر شدند.

سرهنگ  حمید نوری  فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی، با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری معتادان پرخطر به مدت ۴۸ ساعت در سطح شهر نیکشهر تشدید شد.

او  افزود: در اجرای طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی مناطق آلوده با همکاری کلانتری ۱۱ و یگان امداد طی چند عملیات ضربتی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۱۰ خرده فروش، مقادیر مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف کردند.

او  با اشاره به توقیف ۲۱ دستگاه موتور سیکلت متخلف و استمرار طرح‌های پاکسازی در سطح شهرستان نیکشهر از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک در خصوص خرید، فروش و توزیع مواد مخدر و تجمع معتادان در پاتوق ها، نقاط آلوده و جرم خیز را با شماره، ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

سارق حرفه‌ای سیم برق به دام افتاد

با تیزیبی مأموران گشت انتظامی "ایرانشهر" سارق حرفه‌ای سیم برق در هنگام سرقت دستگیر شد.

سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر  گفت: ساعت ۳ صبح روز گذشته مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۳ در هنگام گشت زنی در خیابان "نور ۵۲" ایرانشهر جوانی را که در حال قطع سیم‌های ستون برق بود مشاهده می‌کنند.

او  افزود: مأموران کلانتری ۱۳ در عکس العملی سریع این فرد را دستگیر و در ید او یک عدد قیچی مخصوص برش سیم برق کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: این متهم که توجیهی برای قطع سیم‌های برق نداشت به بزه ارتکابی خود اعتراف که در ادامه و در بازرسی از مخفیگاه او مقدار ۱۸۰ میتر سیم برق مسروقه کشف شد.

سرهنگ سعادتی خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در نتیجه تحقیقات علمی پلیس و طی چند مرحله بازجویی به ۵ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان ایرانشهر اعتراف کرد.

او با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

۳مجروح در سانحه رانندگی بامداد امروز محور کوله سنگی

راشدی مدیر مرکز حوادث فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت بامداد امروز برخورد سوارى سمند باتریلى در محور زاهدان به زابل حدفاصل کوله سنگى ٣نفرمصدوم شدند.

مجروحان با ٣دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) منتقل شدند.

انهدام باند سارقان منزل با ۵ فقره سرقت

با تلاش مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان "زابل" اعضای باند ۴ نفره سارقان منزل، با ۵ فقره سرقت به دام افتادند.

سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل درخیابان "هیرمند" شهر زابل، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ با حضور در صحنه سرقت و بررسی اظهارات مالباخته و انجام یک سری تحقیقات میدانی به فردی سابقه دار که در خیابان دانشگاه شهر زابل زندگی می‌کرد مظنون شدند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی و حصول اطمینان از سرقت منزل مذکور توسط این فرد، طی هماهنگی قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل افزود: متهم که جوانی ۳۲ ساله است در بازجویی‌های اولیه، منکر هرگونه سرقت شد ولی با توجه به دلایل و مستندات ارائه شده از سوی پلیس، به سرقت این منزل با همکاری سه تن از دوستان خود اعتراف کرد.

او با اشاره به دستگیری دیگر همدستان این متهم و کشف تعداد ۳ کپسول گاز، ۲ عدد موتورکولر آبی، ۱ دستگاه جاروبرقی، یک دستگاه چای ساز، و یک دستگاه چرخ گوشت در مخفیگاه آن‌ها خاطر نشان کرد: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته متهمان به ۵ فقره سرقت منزل در شهر زابل اعتراف کردند.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سرقت منازل ضمن رعایت کلیه نکات امنیتی از نگهداری پول، ارز و زیور آلات مازاد بر نیاز داخل منزل خودداری و آن‌ها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.