سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترویج کتاب و کتابخوانی یکی از بزرگترین اقدامات فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ترویج کتاب و کتابخوانی یکی از بزرگترین اقدامات فرهنگی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی برگزاری چهاردهمین دوره نمایشگاه کتاب ناشران ایران در شهرکرد اظهار داشت: نمایشگاه استانی کتاب، به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی، باید با مشارکت همه دستگاه‌ها و در شأن مردم فرهنگ‌مدار این استان برگزار شود.

مردانی از همه مدیران استانی و فرمانداران خواست تا همه تلاش خود را برای برپایی آبرومندانه نمایشگاه کتاب به کار گرفته و زمینه استفاده مطلوب شهروندان از این فرصت را فراهم سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: بی‌شک یکی از بزرگترین اقدامات فرهنگی، ترویج کتاب و کتابخوانی و افزایش سطح آگاهی در بین مردم است. امروزه هجوم دشمن از طریق مرز‌های فرهنگی انجام می‌شود و بالا بردن میزان سواد و کسب دانایی از طریق مطالعه برای مردم یک امر ضروری است.

مردانی، برگزاری نمایشگاه کتاب و عرضه آثار فاخر ملی و بین المللی و آموختن فرهنگ زیبای مطالعه را یکی از نیاز‌های جامعه خوانده است و گفت: زمینه حضور مخاطبان برای دسترسی به کتاب در نمایشگاه فراهم است و سال‌های گذشته نیز استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گرفت.

جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حضور ناشران مطرح کشوری و استانی از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

او افزود: در این نمایشگاه محصولات با ۳۰ درصد تخفیف عرضه خواهد شد و مردم می‌توانند با تهیه بن کارت از نمایشگاه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/خ

برگزاری نمایشگاه کتاب ناشران ایران در شهرکرد

برچسب ها: استانداری ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.