سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خزانه دار شورای شهر تهران خبر داد؛

تصویب پیشنهادات اعضای شورای شهر تهران در لایحه هزینه کرد شهرداری برای مراسم اربعین

رسولی گفت: لایحه شهرداری تهران برای هزینه کرد در مراسم اربعین با در نظر گرفتن پیشنهادات اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رسولی خزانه‌دار شورای شهر تهران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر از تصویب پیشنهادات اعضای شورای شهر تهران در لایحه شهرداری تهران برای هزینه کرد در مراسم اربعین خبر داد.

خزانه دار شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «پیشنهاداتی نسبت به لایحه «مجوز انجام هزینه به شهرداری تهران برای مشارکت در مراسم اربعین حسینی» با توجه به قانون ماده ۷۳ شهرداری و ماده ۹۷ قانون پنج ساله ششم در شورای شهر تهران تهیه شد و این پیشنهادات به تصویب رسید.

شهرداری تهران مجاز است تا سقف ۱۰ میلیارد تومان برای مراسم اربعین هزینه کند و ظرف مدت ۳ ماه پس از برگزاری مراسم گزارش مالی خود در این مراسم را به شورای شهر تهران ارائه کند.

شهرداری تهران موظف است کلیه تمهیدات لازم را برای کاهش تولید پسماند برای حفظ محیط زیست را در مراسم اربعین به کار گیرد و با تبلیغات محیطی فرهنگ کاهش تولید زباله را گسترش دهد.

همچنین شهرداری موظف است، ارائه خدمات داخل کشور را در مرز مهران متمرکز و مسئولیت مرز‌های شلمچه، چذابه و خسروی را به سایر کلانشهر‌ها واگذار کند.»


بیشتر بخوانید: آمادگی شهرداری تهران برای خدمات رسانی به زائران حسینی در اربعین ۹۸ + عکس


انتهای پیام/

هزینه کرد ۱۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران برای مراسم اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.