سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خان‌محمدزاده:

عقب ماندگی‌ها حاصل نبود احزاب توانمند است

عضو هیات رئیسه خانه احزاب ایران گفت: ما امروز باید از عقب ماندگی ها که حاصل نبود احزاب توانمند است فاصله بگیریم

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فهیمه خان محمد زاده عضو هیات رئیسه خانه احزاب ایران در اولین همایش فصلی نقش احزاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور شخصیت ها و فعالان سیاسی کشور توسط خانه احزاب ایران در تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی به عنوان قیام علیه استکبار در سال اول خود ضمن از بین بردن نظام پوسیده غرب توانست یک نظام توانمند را ایجاد کند.

او ادامه داد: ما توانسیتیم در این ۴۰ سال انقلاب اسلامی علی‌رغم تهدید ها با توانمندی و عدالت پیش برویم، اما امروز به یک ضربه نهایی نیاز داریم تا گام آخر خود را برداریم، به همین دلیل دشمن می داند که اگر بتوانیم در اقتصاد نیز مانند صنایع هسته ای و موشکی پیشتاز باشیم می توانیم بازار منطقه را تصرف کنیم و اقتصاد غرب با شکست سنگینی مواجه شود و از همین رو نیز تمام تلاش خود را برای زمین گیر کردن اقتصاد ایران میکند.

خان محمدزاده افزود: ما امروز باید از عقب ماندگی ها که حاصل نبود احزاب توانمند است فاصله بگیریم و باید بگوییم چه شد که ایران این سرزمین فرصت ها علیرغم پیشرفت ها از نظر اقتصادی با مشکل مواجه شده است.

او ادامه داد: دزدی مالِ مردم از سمت هر جریانی ناپسند است و مردم ما نوکر هیچ جریانی نیستند، بلکه پیرو ولی فقیهی هستند که دلسوز مردم این کشور است.

خان محمدزاده در پایان خاطر نشان کرد: امروز باید مجلسی خود ناظر بدون دخالت عوامل دیگر شکل بگیرد، مجلسی با واکنش های مناسب به مشکلات مردم نه اینکه سیاست زده های غرب گرا صندلی های این مجلس را تصرف کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.