سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب:

طرح عبری-عربیِ ترور سرلشکر سلیمانی شکست خورد

رئیس سازمان اطلاعات سپاه از شکست طراحی سرویس های عبری-عربی برای ترور سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و دستگیری تیم ترور توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در بیست و سومین مجمع عالی فرماندهان سپاه از طراحی و برنامه‌ریزی چندین ساله سرویس‌های امنیتی عبری-عربی برای ترور سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ایجاد جنگ مذهبی در ایام فاطمیه و محرم و ناکامی و شکست آنان و نهایتاً دستگیری اعضای تیم ترور پرده‌برداشت.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در خصوص ابعاد این طرح شوم گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران پس از ناکامی توطئه ها و فتنه های مختلف برای تسلیم جمهوری اسلامی و راه اندازی دوقطبی جنگ و مقاومت و پیامدهای معکوس آن با شکل گیری احساس غرور ملی و افزایش روحیه مقاومت و استقامت برابر فشارهای اقتصادی، در صدد بودند در ایام فاطمیه و یا ایام محرم اقدامی در جنوب شرق کشور انجام دهند که به واسطه فضای حاکم و اشراف همه جانبه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و اقدامات خوب نیروی زمینی سپاه موفق نشدند.

وی افزود: آنها با سرخوردگی از ناتوانی در اقدام ضد امنیتی در این خصوص و نیز عملیات علیه مقرهای سپاه، برنامه ریزی چند ساله خود برای ترور سردار حاج قاسم سلیمانی را عملیاتی کردند تا بتوانند وی را در داخل کشور و در استان کرمان هدف قرار دهند.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در تشریح بخشی از طراحی سرویس های عبری-عربی برای ترور فرمانده نیروی قدس سپاه وی بیان داشت: در این طراحی قرار بود تیم تروریستی وابسته و اجیر شده با ورود به کشور در ایام فاطمیه ، محلی در جوار حسینیه مرحوم پدر سردار سلیمانی را خریداری کرده و با استقرار در آن ۳۵۰ تا ۵۰۰ کیلو مواد منفجره را تهیه و از طریق ایجاد کانال در زیر حسینیه قرار دهند تا زمانی که این سردار عزیز به رسم همه ساله در ایام تاسوعا و عاشورا در این حسینیه و در جمع عزاداران حسینی حضور می‌یابند، آن را منفجر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در ادامه افزود: آنها با این اقدام شوم درصدد بودند یک جنگ مذهبی را راه اندازی و بگویند مسئله انتقام داخلی بوده است. اما به فضل الهی برغم برنامه ریزی چند ساله به سد هوشمندی و هوشیاری فرزندان ملت ایران برخورد و قبل از اقدام در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

وی در ادامه با تاکید بر این که آنها تلاش کردند حتی زمانی که این تیم را برای آموزش از ایران به کشورهای همسایه بردند تا با هزینه‌های زیاد آماده و برای اجرای عملیات به داخل اعزام کنند، تحت کنترل و اشراف اطلاعاتی سپاه قرار داشتند، گفت: اعضای این تیم پس از دستگیری گفتند می خواستیم عملیات ایام فاطمیه را به ایام محرم و تاسوعا و عاشورا بیاوریم تا با ترور سردار سلیمانی اتفاق بزرگی را برای بر هم زدن اوضاع داخلی و افکار عمومی رقم زنیم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب افزود:اما با الطاف الهی و کار دقیق و هوشمندانه اطلاعاتی با دستور سردار فرمانده محترم کل سپاه قبل از تاسوعا و عاشورا موفق شدیم با دستگیری این تیم سه نفره توطئه و برنامه ریزی چند ساله سرویس های عبری-عربی برای ارتکاب چنین جنایتی را خنثی و با شکست مواجه سازیم.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در پایان خاطرنشان کرد: این ها آنقدر به موفقیت طراحی و عملیات خود اطمینان داشتند که حتی نخست‌وزیر خبیث رژیم صهیونیستی مدتی قبل اظهار کرده بود که ما سردار سلیمانی را ترور می کنیم اما به یاری خداوند نتوانستند و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه موفق به دستگیری تیم و خنثی سازی توطئه شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۰
سناتور
۱۷:۵۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
تامحو شدن اسرائیل چیزی نمانده
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
یاعلی
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
سردار دلها خدا نگهدارت
امین
۱۱:۵۱ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
شما کوچکتراز آن هستیدبخواهید به بزرگانی چون سردارقاسم سلیمانی آسیب برسانید ترسوهاوخائنین به مملکت مطمئن باشیدهرگز به هدفتون نمی رسید
دهه هشتادی
۱۱:۰۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
خدارو شکر
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
خدا رهبر عزیز انقلاب، سید حسن نصرالله و سردار عزیز کشورمان را در پناه خودش از تمام شرها و بلاها حفظ کند
الهی امین
اکبر
۰۷:۵۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
میگم سربازان گمنام ایران تو هوا ریگی راگرفتن ازتعجب دهنش بازموندچه برسه چندتا گداوگشنه که برای پول سرمیبرن تسوریه وعراق بخوان سردارحاج قاسم سلیمانی راکه اسمش لرزه انداخته توتن دشمنان چه برسه بخوان نزدیکش بشن
فقط نشون بدن قیافه کثیف این تروریستهاروببینیم کین و از کیا دستورگرفتن حاجی رحم نکنیدبهشون رحم نکردند به ملتها فقط سربریدن ایناروبایدآتش زدبخدا.درودبرگمنامان امام زمان .کیف کردیم بخدا.طرح فقتنه عراق هم خنثی میشه چندتا گرسنه میخوان تفرقه بندازن بین ملتهای مسلمان وهم دین وعاشق اباعبدالله ازجمعیت میلیونی حسادت کردن فتنه راه بندازن کورخوندن اوناهم گیرمیفتن لعنت برمکروحیله که ازصدراسلام تابحال بودا وبه خودشون برگشته .درودبرایت الله سیستانی و رهبرمعظم وسبدحسن نصرالله وبشاراسد و رییس جمهورعراق و کردستان های ماوعراق وسوریه وترکیه واهل تسنن مبارز وشیعه وسنی برادرومتحد.

ملتهادیگه بیدارشدن وفهمیدن تفرقه بدردنمیخوره وپیروزی با وحدت ویکدلی ملتهابدست میاد.درودبراربعین میلیونی که جهانی ترهم میشه .
اکبر
۰۷:۳۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
غلطی نمیتونن بکنن. سردارباهوش وزرنگترازابن حرفهاست .ازاسمش وحشت دارن چه برسه بخوان نزدیکش بشن .درودبر فرزندنترز ایرانم.هیچی نیستن کفار ازترسسون شایهه راه انداختن یک مو کم بسا ازش حیفاوتل آویوپودرمیشن. امتحان کنیدترسواا .بزدلهای وهابی.صهیونیسم.
محمد
۰۷:۲۱ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
خداحفظ کنه سردار باعزت سپاه اسلام را ولی دشمنان احمق نمیدونن به برکت قیام عاشورایی خمینی کبیر و هدایت الهی خامنه ای عزیز امروز هزاران حاج قاسم در سرتاسر جهان گوش به فرمان ولایت به اصلاح جهان از ناپاکیها و به زمینه سازی ظهور می پردازن .
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
الحمدالله که خدا دشمنان ما را احمق ها قرار داد .
ایوب رشیدی
۰۶:۱۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
حفظ الله ای مالک اشترزمان
ناشناس
۰۲:۰۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
من و بچه هام به فدای سربازمخلص امام زمان....خدایا به خودت میسپاریم سردار دلهامان را
فتاحی
۰۰:۳۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
خدا راشکر که خنثی شده .جانم فدای رهبرم سید علی
فدايي سردار دلها
۰۰:۲۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
باسلام. خدا را شكر كه توطئه در نطفه خفه شد. سردار در دلها جا دارد وخدا از همه اسرار دلها آگاه. علاوه بر هوشياري سربازان گمنام كه جاي تقدير وتشكر فراوان دارد دعاي خير مردم هم اثرات زيادي دارد. خود من شب و روز دعا ميكنم كه خدايا اگر تقدير است رنج وغمي يا بيماري به سردار عزيز اسلام يا همرزمانش بدهي اين درد را به من بده كه با جان ودل ميپذيرم واز اين پذيرش افتخار ميكنم. برجام هم اگر مردمي بود شايد اينچنين بود. الله واعلم. التماس دعا.
bm.soq
۲۳:۵۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
اسرائیل با خاک یکسان می‌شود ،،، اگر خدای نکرده چنین اتفاقی بیفته،،، چرا اینها نمی‌فهمند که خون مردان بزرگ باعث به ثمر نشستن هدفها می‌شود،،،
ایران حق دارد مقابله به مثل کند
مرگ بر توطعه عبری عربی
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خداحفظش کنه
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
سردار عزیز انشا الله از بلا دورشی خدا حفظ کند شما را
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اصلش ان شاءالله است
مسلم
۲۳:۱۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
حفاظت از سردارمون باید دو برابر بشه خدای نکرده اتفاقی برا سردارمون نیفته یه تار مو از سرش کم بشه دنیارو به آتیش میکشیم.
فرید
۲۲:۰۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
ان ها هم نقشه میکشن غافل از اینکه الله می بیند
افسانه
۲۱:۴۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خدایا شکرت خدا حفظتان کند مرگ باد بر تروریست ها لعنت بر اسرائیل سردار سلیمانی خدا یاورت
سید
۲۱:۲۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خداوندحافظ جان شماوهمه قاسم سلیمانی هاباشدخداقوت فرمانده
فدایی انقلاب
۱۰:۱۴ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
غلط زیادی کردن ببینید حتی اسم حاج قاسم لرزه بر اندام دشمنان می اندازد نتان یابو چی فکرده ایران پر از حاج قاسم هاست پاینده باشی قاسم جان
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خداروشکر موفق نشدن
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
یا خدا سردار ما جیزیش نشده باشه من پیش مرگش بشم انشاا…
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اصلش ان شاءالله است
امیر حسین
۲۰:۱۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
ژنرالی بهش میاد.دوسش دارم خیلی زیاد
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
سلام برسربازان گمنام
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
صهیونیستها از ابتدای موجودیت منحوس شان با ترور به حیات ننگین خود ادامه داده اند ولی به ایران که می رسند با سدی قوی و نفوذ ناپذیر بنام سربازان گمنام امام زمان مواجه می شوند.
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
در سوریه از چاههای فاضلاب به شهر هجوم اوردند .اینطور شاهدان. عینی میگویند .
حسین مستمند
۱۹:۲۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
آفرین ودرودخدابراطلاعات سپاه.مادرجنوب شرق کشور به امیدشمازنده هستیم و امیدواریم همت شما
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خدایا شکر خدایا شکر
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خداراشکر
ساره
۱۸:۵۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
فلعن الله امت اسست اساس الظلم و الجور
لعنت خدا بر یهودیان مسخ شده صهیونیستی و سلاطین و وهابیون منحوس و ملعون عربی .....
احسان
۱۸:۳۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
درودبرسربازان گمنام امام زمان عج
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خدا لعنتشون کنه. چقدر خبیث هستند. خداوند این سردار را حفظ می کند به کوری چشم شما
احمدی
۱۷:۴۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خداراشکر ! اما باید این تروریستهای بی همه چیز میفهمیدن که با ترور سردار ، ایران همه میشدن یکپارچه سردار سلیمانی !!! اونوقت یه شبه اسرائیل را با خاک یکسان میکردن !!!
حمیدرضا
۱۷:۱۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
باسلام عرض ادب و احترام
خدا قوت و هزاران درود . التماس دعا *
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خدارو شکر که مثل دانشمندان هسته ای نشد
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
الحمدلله
سعید
۱۶:۴۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
مرگ بردشمنان ایران
صمد.ج.ب ازتبریز
۱۵:۵۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
پروردگار حافظ و نگهدار سردار سلیمانی است ، خداشما را از شرّ نااهلان حفظ فرماید.
Milad
۱۵:۳۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خدا پشت و پناه سردار سلیمانی عزیز
مهدی
۱۷:۰۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
مرگ بر دشمنان ایران
با عرض معذرت دستم رو منفی خورد
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
الهی شکر خدا از عمر ما برداره وبه عمر حاج قاسم اضافه کنه و حتی امثال او که نمی شناسیم آنها را و متفکران نظامی اند
مصمم
۱۵:۱۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خداوند سردار حاج قاسم سیلمانی را صد سال زنده بدارد تا جبهه مقاومت اسلامی از وجود ایشان بهره ببرد اما دشمن بداند شهادت مردان خدا اگر بیشتر از حیاتشان در پیروزی و استحکام جریان حق مؤثر نباشد کمتر نیست ، دشمنان اسلام باید تا حالا این را می دانستند ولی اگر ندانستند بدانند .
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
لعنت به تروریست‌های عبری عربی و غربی
بندری
۱۴:۴۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
دست مریزاد خدا قوت خدا حافظتان باد شیر مادر حلاتان
م.
۱۴:۳۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
درود بر سربازان گمنام امام زمان عج
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون سردار سلیمانی و همه مجاهدان راه خدا را خواستارم. خدایا به حق فاطمه زهرا و به حق امام حسن مجتبی و به حق ابا عبدالحسین المظلوم الشهید و بحق امیرالمومنین علی علیه السلام و بحق رسول الله نبی اکرم محمد مصطفی رهبر عزیزمان و سرداران اسلام را در پناه خودت از گزند دشمنان حفظ بفرما.
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
درود بر سردار عزیز
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
باید خیلی بیشتر از این ها مواظب سردار بود چون این ها گنج های ملت ماهستند
مهدی
۱۴:۲۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
یا صاحب الزمان تو رو به حق پهلوی شکسته مادرتان حضرت زهرا،سردار را ازخطرات حفظ کن
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
سلام خدا بر همه سربازان کمنام امام زمان عج ،از سردارسلیمانی مراقبت شود
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خداوند حافظت باشه سردار
چشم دشمنات کور وگوششون کر باد
مجتبی
۱۴:۱۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
انشاء الله دشمنان شما کور بشن و از حسادت بمیرن.
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
دستمریزاد
علی ذبیحی
۱۳:۵۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خداوند متعال سردار سلیمانی دلیر و محبوب را از گزند دشمنان حفظ کند بنده با داشتن شصت سال سن با افتخار آماده هستم در هر شرایطی پیشمرگ ایشان باشم سربلند و پر افتخار باد ایران عزیزمان نابود باد دشمنان بخصوص آل سعود
علی
۱۳:۵۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خدا رو شکر که این مزدوران دستگیر شدند و نتوانستند به خواسته شومشان برسند
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
ایران پر از سلیمانی ها است.

درپناه حق سردار
م
۱۳:۵۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
انشاءالله نابودی رژیم سیاه صهیونیست نزدیک است.
م
۱۳:۵۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
انشاءالله نابودی رژیم سیاه صهیونیست نزدیک است.
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
حزب الله همیشه پیروز است .
موسی
۱۳:۵۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
سلام.سلام ودرودخدابرسربازان گمنام امام زمان.اولا الحمدلله که یاریش به سربازان اسلام رسید ومی رسد دوما سپاس ارسباران اسلام که زحمت متقبل شدند.ازخداوند بزرگ سلامتی وموفقیت وهوشیاری کامل مداوم برسربازان اسلام خواهانم.
علی
۱۳:۵۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
سر نماز دعا کنین برای سلامتی سردار و دیگر رزمندگان
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خدا لعنتشون کنه مزدورای خبیث کثیف رو
خدا حفظ کنه سپاه و سردار سلیمانی عزیز بزرگ‌ رو
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
چشم وگوش خصم وبد خواهان ودشمنان،کرو کورباشه و همیشه دست غیب خداونگاه تیزبینانه سربازان گمنام امام زمان هوشیارومراقب این اعمال موذیانه باشه،معلومه که این اولین وآخرین موردازاین اعمال موذیانه وکثیف آنهانخواهدبودچه بهترکه بازدرآینده به شکلی دیگر ودرزمانی دیگرکه دشمن درفکرطراحی بعدی هست،باتله موشهای قویتروغافلگیرانه تر،تهدید هاروبه فرصت تبدیل کنیم بی تردیدبعدازیه مدت که آب ازآسیاب بیفته،حتماباز هم درزمان ومکان دیگر مابایدآماده گذاشتن تله موش بعدی برای محور عبری،عرب وهابی باشیم
محمد
۱۳:۴۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
سلام ما به مالک اشتر زمان سردار قاسم سلیمانی
Majid
۱۳:۴۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خدا حافظ و نگهدار ش باشد وشر تمام دشمنانش را به خودشان برگرداند
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
درودبرسردارسلیمانی وسپاه پاسداران ایران پراز سردارسلیمانی هست
دشمنان کور خوندن بلایی سرشون بیاریم که تاابد ودهر عبرت سایرین گردد
طاهاشفیعی
۱۳:۳۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خدای قادر متعال را برای وجود پاک حضرت حجت الاسلام طائب حفظه الله وسربازان گمنام حضرت ولی عصر روحی فداه درسپاه وانقلاب اسلامی شاکریم...
ماشاءالله لاحول ولاقوة الا بالله...
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
زنده باد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
زنده باد سردار
بر فرض اینکه خدای نکرده سردار شهید شود آیا ای دشمنان احمق مگر شما بهشتی و رجایی و باهنر و . . . را شهید کردید به ارزویتان رسیدید؟
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خداراشکر خدا قوت زنده باد سردارسلیمانی ماشاالاه سپاه
احمد از بروجرد
۱۳:۱۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
مرگ بر اسراییل مرگ بر آل سعود بی شرف
امید وارم سردار اسلام سردار افتخار همیشه سلامت باشد وبه کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی این سردار بزرگ همیشه در حال خدمت به اسلام باشد سرت سلامت سردار .
محمدحسن
۱۳:۱۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
جانم فدایت سردار رشید اسلام
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
الحمدلله رب العالمین که شکست خوردند
جواتی
۱۹:۲۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
انشاالله.
سیروس حکمت جو
۱۲:۴۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
دست مریزاد به سربازان گمنام امام زمان(عج)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
درود برشما سربازان گمنام حضرت ولی عصر (ع)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
مرحبا به این سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه .
خون شهدا حافظ و سپر سردار عزیزمان سردار سلیمانی خواهد بود. مرگ بر آل سعود