سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور:

ناجا به خوبی امنیت زائران اربعین را فراهم کرده است

وزیر کشور گفت: اقدامات نیروی انتظامی در بخش های مختلف مناسب و مطلوب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه مراسم غبارروبی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز و ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای ناجا، اظهار داشت: اقدامات نیروی انتظامی در بخش های مختلف از جمله امنیت داخلی، راهنمایی و رانندگی، مرزبانی و در کلیه خدمات و تسهیلاتی که به مردم ارائه می دهد، مناسب و مطلوب است.

او ادامه داد: مردم باید قدردان زحمات کارکنان نیروی انتظامی باشند چرا که این نیرو تلاش می کند تا موجبات رضایتمندی مردم را در عمل فراهم کند.


بیشتر بخوانید: گذرگاه مرزی چذابه برای تردد بازگشایی شد


 وزیر کشور در خصوص مراسم اربعین حسینی و تأمین امنیت زائران این رویداد بزرگ نیز گفت: یکی از موضوعاتی که مسئولیت آن در سال های اخیر به نیروی انتظامی واگذار شده، اربعین است که به خوبی امنیت زائران را فراهم کرده است.

رحمانی فضلی گفت: نیروی انتظامی از مرحله صدور گذرنامه تا انجام اقدامات روادید و مباحث مربوط به راهنمایی ورانندگی و امنیت زائران اربعین حسینی را بر عهده دارد.

او افزود: جابجا کردن ۳ میلیون زائر و انجام اقدامات مربوط به آنان مسائل و مشکلات خاص خودش را دارد و نیروی انتظامی دستگاهی است که این وظیفه خطیر را برعهده داشته و تا کنون به خوبی از عهده آن برآمده است.

انتهای پیام/م

مراسم غبارروبی حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور وزیر کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.