سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضویت رایگان در مراکز کانون سراسر استان کرمانشاه

مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه گفت: در مراکز کانون به مناسبت هفته ملی کودک در روز ۱۶ مهرماه ۱۳۹۸ عضویت رایگان است.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: به مناسبت هفته ملی کودک و در روز ۱۶ مهرماه ۱۳۹۸، عضویت در کلیه مراکز کانون در سراسر استان کرمانشاه رایگان است.

او گفت: با توجه به برنامه های متنوعی که برای کودکان در این روز در نظر گرفته شده است با هدف تشویق این عزیزان برای حضور  بیشتر آنان در برنامه های فرهنگی و پرورش روح و فکر اینده سازان کشور عضویت رایگان انجام می شود تا خانواده های فرصتی برای ثبت نام فررزندانشان در کانون داشته باشند.

فتاحی  بیان کرد: این روز مختص به کودکان است و سعی شده برنامه هایی اجرا شود که متناسب با روحیه کودکانه و موجب شادی و نشاط آنان گردد و با راه اندازی کاروان ها در مناطق محروم این نشاط را به میان کودکان کم برخوردار ببریم.

او گفت: هفته ملی کودک، طی روز ۱۳ تا ۱۹ مهرماه ۱۳۹۸ و با برپایی برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در کلیه مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار می شود.

انتهای  پیام/ز

 

برنامه ریزی  برای هفته  کودک در استان کرمانشاه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.