سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون خاطی مدرسه بابلسر در انتظار برخورد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر گفت: رفتار معاون مدرسه‌ای در بابلسر که هنگام تنبیه چند دانش آموز به صورت یکی از آن‌ها سیلی زد غیر قابل پذیرش است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ویدیویی اخیرا از یک مدرسه در شهرستان بابلسر منتشر شد که در آن یکی از مسئولان مدرسه یکی از دانش آموزان را با سیلی تنبیه می‌کند.

احمدرضا مهاجری نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه حادثه در یکی از مدارس پسرانه مقطع متوسطه اول بابلسر اتفاق افتاده است، گفت: پس از انتشار این فیلم و اطلاع از این اقدام معاون مدرسه جلساتی با حضور مدیر مدرسه و فردی که این عمل را مرتکب شد برگزار و اقدامات لازم انجام شد.

او با محکوم کردن این رفتار معاون مدرسه، و قدردانی از پیگیری رسانه‌ها افزود: آموزش و پرورش شهرستان با اولیا دانش آموزی که تنبیه شد ارتباط برقرار کرد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
بیشتر بخوانید:رسیدگی به پرونده تنبیه بدنی دانش آموز همدانی به مراجع قضایی واگذار شد
مهاجری نژاد ادامه داد: افراد در صورت مواجه شدن با چنین شرایطی ابتدا به آموزش و پرورش اطلاع دهند و درصورت  پیگیری نکردن اطلاع رسانی کنند.

مدیر آموزش و پرورش بابلسر با غیر قابل پذیرش خواندن رفتار معاون مدرسه گفت: مسئولان مدرسه هرگونه بی انضباطی را از طریق قانونی و در جریان قرار دادن والدین آن باید پیگیری کنند.

انتهای پیام/س

برخورد جدی با معاون خاطی مدرسه بابلسر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
از بابلسر
۱۲:۰۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
زمان مدرسه بنده که در دهه شصت بوده بچه های معصوم آن موقع را آنچنان میزدند.
ناشناس
۰۷:۰۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
اگر هر مسوول آموزشی بخواد عقده ها و کمبودهاش رو با کتک زدن به بچه های مردم که امانت هستن دستشون جبران کنه که الان همه بچه ها باید کتک خور باشن .وجدان هم خوب چیزی هست
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
باهاشون برخورد کنید.
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
تعدادی از دانش آموزان دهه هشتادی اصلا شئونات دانش آمزی ندارند و مخل نظم مدرسه هستند
معلم
۱۹:۰۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
جور معلم به از مهر پدر
همین کار ها باعث شده معلمان در مدرسه هیچ احترامی نداشته باشند.هیچ معلمی از روی دشمنی دانش آموزی را تنبیه نمی کند.
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
متاسفانه در این کشور بی حساب وکتاب فقط به تخلفات فرهنگیان رسیدگی می شود نه مفسدان دانه درشت
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
در جاهای کوچک معلمان ما چند پایه ایی هستند و کم امکانات و معوقه از آموزش و پرورش طلبکارند. این اولیائ دانش آموزان هستند که لاید با کودک خود ارتباط برقرار کرده و به بچه شون راه و رسم ادب بیاموزند .
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
حالا اگه کسی نباشه فیلم بگیره چه جوری باید پیگیری کرد؟؟
توی شهر کوچک ما مدیر مدرسه متوسطه اول دانش آموزان رو با شیلنگ آنچنان میزنه که بچه با گریه و التماس باید خواهش کنه که دیگه اونو نزنه. آموزش و پرورش منطقه هم چون این مدیر با سابقه هست زیاد و آشنا، بهش گیر نمیده