سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی صوفی:

گفتمان احزاب باید بر مبنای احساسات مردمی باشد

عضو فراکسیون اصلاح طلبان خانه احزاب ایران گفت: باید با توجه به احساسات و نیازهای مردم وارد عمل بشویم و اشتباهات گذشته خود را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی صوفی عضو فراکسیون اصلاح طلبان خانه احزاب ایران  در اولین همایش فصلی نقش احزاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور شخصیت ها و فعالان سیاسی کشور توسط خانه احزاب ایران در تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت:علی صوفی، عضو فراکسیون اصلاح طلبان خانه احزاب ایران در همایش نقش احزاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط باید سعی کنیم واقعیت ها را بینیم و به عنوان احزاب، مشکلات را تحلیل و راه های برون رفت از آن ها را پیدا کنیم.

صوفی ادامه داد: همه می دانیم که شرایط سختی داریم و این شرایط سخت به علل مختلف درونی و بیرونی است؛ چالش معیشت، فساد و ناکارآمدی به عنوان چالش های بزرگ در جامعه مطرح شده و نگاه های متفاوتی در مقابل آن وجود دارد که این ها رویکردی است که از جوانب مختلف به کشور وارد می شوند؛ اما واقع بینانه قضایا و اتفاقات فعلی اینگونه است که مردم هرکاری کردند درست بوده و احساس پاکی در جامعه دارند و این اصل وجود دارد می تواند ما را به سمت مردم بکشاند.

او همچنین گفت: اگر این را در نظر بگیریم چاره کار هم روشن است، باید به ملت و احساس آنها توجه کرد و تقسیم بندی های اعتباری و اشتباهات گذشته را جبران کنیم و گفتمان هایی که در دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب باید اصلاح شود.

صوفی در پایان گفت: ترجمان احساس مردم جنگ فقر و غناست و گفتمان ما نیز باید بر همین احساس باشد و مطالبات سیاسی واقعیت امروز جامعه نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.