سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکواندوکاران کرمانی در اردوی آماده سازی + تصاویر

تیم تکواندوی صنعت مس کرمان به سرمربیگری مجید عبدالرشیدی و سرپرستی سلمان خواجه حسنی خود را برای حضوری قدرتمندانه در رقابت های لیگ برتر آماده می کنند.

سلمان خواجه حسنی دبیر هیئت تکواندو استان کرمان و سرپرست تیم صنعت مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به بازدید مدیران ورزشی کرمان از تمرینات تیم تکواندوی صنعت مس کرمان اشاره کرد و گفت: ساعتی پیش پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمودی نیا مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان و هیئت همراه ضمن بازدید از تمرینات تیم تکواندوی صنعت مس کرمان، از نزدیک با مربی و بازیکنان به گفتگو پرداختند و شرایط این تیم را سنجیدند.

او افزود: اردوی آماده سازی تیم تکواندو صنعت مس کرمان، رده‌ی سنی بزرگسالان، به منظور حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشور از روز سه شنبه ۹ مهر جاری با حضور ۲۰ بازیکن بومی و غیربومی در خانه تکواندو کرمان آغاز شده است و تا روز یکشنبه ۱۴ مهر جاری ادامه دارد.


خواجه حسنی تصریح کرد: در شروع رقابت‌های لیگ برتر تکواندو کشور، تیم صنعت مس کرمان ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۵ مهر جاری در تهران مقابل پاس قوامین این شهر به میدان می‌رود.

او یادآور شد: این دیدار به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود.

انتهای پیام/ب

تکواندوکاران کرمانی در رقابت‌های لیگ برتر حضور می‌یابند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.