سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه آموزشی استاندارد نویسی مهارت‌های شغلی

رییس مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهرستان آبادان گفت:کارگاه آموزشی تدوین و بازنگری استاندارد درمهارت‌های شغلی برای مربیان در آبادان برگزارشد.

فاضل کعب عمیر رییس مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهرستان آبادان در گفت وگو باخبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: کارگاه آموزشی استاندارد نویسی مهارت‌های شغلی با هدف تامین حداقل کیفیت مطلوب خدمات آموزشی، صرفه جویی در بهره گیری از منابع و بهینه سازی شرایط دستیابی به آموزش مناسب اجرا شد.

او ادامه داد: برای کسب مهارت در هر شغلی فراگیری الزمات آن ضروری است و ایجاد رویه استاندارد در نوشتار نیز مهارتی است که نیازمند آموزش است.

رییس مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهرستان آبادان افزود: توانایی فردی، تجهیزات آموزشی، ارزیابی پیش نیاز‌های آموزشی، نحوه تبدیل عملیات اجرایی به عنوان‌های استاندارد، تلفیق برنامه‌های درسی تئوری و عملی، استفاده از برنامه‌های عمومی در آموزش‌های تخصصی، شرایط مربی و کارآموز را از جمله مطالب مورد تدریس در این دوره برشمرد.

کعب عمیرحفظ منافع جامعه به عنوان دریافت کنندگان خدمات از نظام آموزشی فنی و حرفه ای، ایجاد سادگی در روش و شیوه‌های آموزشی، فراهم کردن وسیله برای بیان مقاصد و تبادل افکار، توانایی تدوین استاندارد‌های آموزشی در تمامی صنوف، صنایع، ادارات و سازمان‌ها و ایجاد یکنواختی در به ثمر رساندن شیوه‌های آموزشی را از اهداف این دوره آموزشی عنوان کرد.

انتهای پیام/ د

برگزاری كارگاه آموزشی در آبادان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.