سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌حل پرسپولیسی‌ها برای ماجرای بلیت فروشی و پرداخت بدهی ۷۰ میلیاردی

مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند بدهی ۷۰ میلیارد ریالی که به یک شرکت تبلیغاتی دارند را به زودی پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه پیش یکی از شرکت‌های تولید فیلم با انتشار گزارشی نوشت: با عنایت به اعلام آغاز لیگ برتر فوتبال در فصل ۹۹ - ۹۸ از پایان مرداد ماه از سوی سازمان لیگ فوتبال، به اطلاع هواداران عزیز تیم فوتبال پرسپولیس تهران می ‍‌رساند براساس قرارداد منعقده بین باشگاه پرسپولیس و این شرکت در اردیبهشت ۹۸، بازاریابی، بازار سازی و تبلیغات بلیت فروشی و اجرای کلیه عملیات بلیت فروشی مسابقات خانگی پرسپولیس از تاریخ ۱۳ شهریور سال جاری تا پایان فصل ۹۹ - ۹۸ به شرکت مربوطه واگذار گردیده است. براساس این قرارداد برای رفع مشکلات باشگاه پرسپولیس در همان زمان مبلغ ۷۰ میلیارد ریال به صورت قرض الحسنه به باشگاه پرسپولیس پرداخت شد.

در آن زمان گفته شد که باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، پیمانکار فروش بلیت‌های خود در لیگ نوزدهم را این شرکت معرفی کرد.


بیشتر بخوانید: برانکو به لیگ برتر فوتبال ایران باز می‌گردد


طبق این قرارداد، باشگاه پرسپولیس پذیرفته بود بلیت‌ فروشی بازی‌های خانگی خود در لیگ نوزدهم را با دریافت ۷ میلیارد تومان به این شرکت تبلیغاتی واگذار کند، اما پس از این موضوع اعلام شد که شرکت توسعه و تجهیز مسئول فروش بلیت بازی‌های خانگی تیم فوتبال پرسپولیس است. حالا سرخپوشان درصدد هستند تا طلب این شرکت را بدهند.

البته در روز‌های اخیر اخباری منتشر شد که این شرکت تلاش می‌کند تا از بازی آینده پرسپولیس، بلیت فروشی بازی‌های خانگی سرخپوشان را دوباره برعهده بگیرد، اما یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: بحث شکایت مطرح نیست و به زودی طلب این شرکت را پرداخت می‌کنیم. بلیت فروشی بازی‌های خانگی پرسپولیس نیز با شرکت توسعه و تجهیز است.


بیشتر بخوانید: برانکو مدیران الاهلی را به جان هم انداخت


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.