سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی برای انتقال زائران اربعین کاشانی به مهران

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان از اختصاص ۸۳ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین حسینی از کاشان تا مرز مهران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان محمد فرجی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان با بیان اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان برای تسهیل در رفت و آمد زائران حسینی همه امکانات و پرسنل خود را بسیج کرده است، اظهار داشت: علاوه بر ۸۳ دستگاه اتوبوس که برای حمل و نقل زائران مدنظر قرار گرفته شده است ۳۲ دستگاه اتوبوس هم در حالت ذخیره قرار گرفته اند تا در صورت لزوم به ناوگان حمل و نقل زائران بپیوندند.

او با بیان اینکه در سال گذشته به دلیل برخی از ناهماهنگی‌ها و ورود تعدادی اتوبوس از شهر‌های اطراف برای جابجایی زائران نابسامانی وجود داشت، افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راه و انجمن صنفی رانندگان امسال از ورود هرگونه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل جابجایی زائران اربعین کاشان از شهر‌های دیگر جلوگیری می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان با اشاره به نحوه فروش بلیط اتوبوس‌ها ابراز داشت: برای این منظور زائران به دو صورت اینترنتی و حضوری در ترمینال مسافربری کاشان می‌توانند اقدام به خرید و رزرو بلیط نمایند.

او  از تعیین قیمت مصوب کمیته حمل و نقل ستاد اربعین برای انتقال زائران کاشانی خبر داد، و افزود: قیمت‌های مصوب شده در بازه زمانی قبل از ۱۶مهرماه از ۷۵هزار تا ۱۴۰هزار تومان متغیر و برای بازه زمانی بعد از ۱۶مهرماه نیز از ۱۰۰هزار تا ۱۶۰هزار تومان برای انواع اتوبوس‌های ۲۵، ۳۰و ۴۴ نفره متغیر است.
 
انتهای پیام/ی
 
۸۳ دستگاه اتوبوس  برای حمل و نقل زائران کاشانی اربعین به مرز
برچسب ها: اربعین 98 ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.