سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر در ۱۹ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در شش ماهه نخست امسال، ۱۹ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به بهره برداری رسیدند.

مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،   در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی شهرک صنعتی عطار نیشابور، گفت: با هدف ایجاد تولید و اشتغال مولد در سال رونق تولید و با استفاده از سیاست‌های حمایتی دولت تدبیر و امید، به سرمایه گذاران صنعتی در بخش‌های زیرساختی کمک ویژه‌ای شد و خوشبختانه تاکنون ۱۹ واحد صنعتی به چرخه فعالیت صنعتی اضافه شده و به بهره برداری رسیدند.
 
او تصریح کرد: با بهره برداری از  این واحد‌ها اشتغال ۸۷۳ نفر فراهم شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید، گفت: بر همین اساس دو وظیفه اصلی خود را که تأمین زیرساخت‌ها برای شروع سرمایه گذاری و تمهید و تسهیل امور صنایع کوچک بوده را بر اساس اهداف رونق تولید برنامه ریزی کردیم تا سرمایه گذاران این عرصه بدون دغدغه به سمت تولید بیایند و زمین را برای آن‌ها آماده سازی می‌کنیم.

مهدی زاده مقدم افزود: سرمایه گذاری این واحد‌ها ۲۱۹۲ میلیارد ریال بوده و واحد‌های صنعتی بهره برداری شده در زمینه غذایی، کانی غیرفلزی، فلزی و شیمیایی در شهرک‌های صنعتی طوس، کاویان، میان جلگه، چناران و ماشین سازی فعالیت می‌کنند.

او تصریح کرد:  با توجه به همگرایی موجود در سطح استان که با هدایت آقای استاندار، دستگاه قضایی و نمایندگان مردم شکل گرفته است، صنعتگران تلاش می‌کنند تا درسال رونق تولید اتفاقات بهتری را رقم بزنند و از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود بهترین بهره گیری را داشته باشند.
 
انتهای پیام// ز.م
 

۱۹ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به بهره برداری رسید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.