سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجدید خط کشی ۷۵۲ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از تجدید خط کشی ۷۵۲ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه طبق برنامه ریزی‌های انجام شده امسال ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر جاده‌های استان تجدید خط کشی خواهد شد گفت: از این میزان تاکنون ۷۵۲ کیلومتر تجدید خط کشی با رنگ گرم و سرد انجام شده است.

او بیان کرد: در جهت ارتقای ایمنی محور‌ها با تلاش راهداران سخت کوش در ۶ ماه گذشته ۲ هزارو ۷۰۰ عدد تابلوی الزامی راه‌ها و ۸۲۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی در نقاط مختلف محور‌های مواصلاتی استان اردبیل تهیه و نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اقدامات مستمر راهداران در نگهداری راه‌ها افزود: در مدت یاد شده ۲ هزار و ۵۹۵ متر طول سرعت کاه‌های آسفالتی و پلاستیکی اصلاح، رنگ آمیزی، تهیه و نصب شده است.

صبحی طول حوزه استحفاظی راه‌های استان اردبیل را ۶ هزار و ۳۷۲ کیلومتر عنوان کرد و گفت: با هدف افزایش ایمنی در محور‌ها هزار و ۶۴۰ متر طول حفاظ در پرتگاه‌ها و آبرو‌ها نصب گردید.

انتهای پیام/ح

تجدید خط کشی بیش از ۲ هزار کیلومتر جاده تا پایان امسال در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.