سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عربشاهی: مرحوم کاشانی درگیر مسائل حاشیه‌ای نمی‌شد/ باشگاه داری، تکیه کلام کاشانی بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مرحوم کاشانی انسان میانه رویی بود که خودش را درگیر مسائل و حاشیه‌ها نمی‌کرد.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درگذشت جعفر کاشانی اظهار کرد: کاشانی باشخصیت بود و به جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم. مرحوم کاشانی را ۴ روز پیش در یک مراسم دیدم و خیلی هم سرحال بود و از شنیدن خبر مرگش شوک زده شدم.  

عربشاهی درباره شخصیت مرحوم کاشانی گفت: مرحوم کاشانی دیپلمات بود و در وزارت امور خارجه کار می‌کرده است. او بازیکن شاهین و پرسپولیس بوده و انسان میانه رویی بود که خودش درگیر مسائل و حاشیه‌ها نمی‌کرد. کاشانی نسنجیده حرفی را نمی‌زد و چند سالی هم جزء هیئت مدیره پرسپولیس و در مجموع انسان خوبی بود و خدا رحمتش کند.  

او درباره اینکه کاشانی خیلی دوست داشت که پرسپولیس و استقلال تبدیل به باشگاه شوند، گفت: بله  مرحوم کاشانی فرد سرشناسی بود و همه او را می‌شناختند، به همین علت همه سعی خود را می‌کرد تا به وسیله ارتباطات خوبی که با مسئولان داشت اقداماتی برای حل مشکلات پرسپولیس انجام بدهد. باشگاه داری، تکیه کلام آن مرحوم بود و خیلی دوست داشت سرخابی‌ها به باشگاه تبدیل شوند، اما عمرش کفاف نداد و امروز درگذشت.  

عربشاهی بیان کرد: هواداران و پیشکسوتان جزء سرمایه‌های باشگاه پرسپولیس هستند و حتی یک عکس هم از پیشکسوتان در باشگاه پرسپولیس نیست و این خیلی تاسف آور است.


بیشتر بخوانید: جعفر کاشانی درگذشت


انتهای پیام/ 

اظهارات عربشاهی درباره درگذشت جعفر کاشانی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.