سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعلام لیست تکمیلی دفاتر مجاز فروش بلیت پرواز‌های اربعین

جعفرزاده گفت: تا به امروز ۱۸ دفتر فروش بلیت پرواز‌های اربعین اعلام شده که لیست تکمیلی آن‌ها به زودی اعلام می‌شود.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری درخواست شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر صدور ۷۲۱ مجوز پروازی در اربعین را پاسخ داده و گفت:  پس از صدور این مجوزها، شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند هماهنگی‌های لازم را با فرودگاه‌های مبدأ و مقصد انجام دهند و برنامه پروازی خود را به صورت دقیق و منظم به مردم اعلام کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری توضیح داد: فروش بلیت‌های پرواز اربعین تنها توسط دفاتر مجاز اعلام شده در سایت سازمان هواپیمایی کشور امکان پذیر است.

او با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی به مرور زمان و ظرفیت‌های خود را جهت جابجایی مسافران اربعین اعلام می‌کنند، گفت: تا روز شنبه تمامی شرکت‌های هواپیمایی ظرفیت‌ها و صندلی‌های خود را که مجوز آن‌ها از سازمان هواپیمایی دریافت شده است را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

جعفرزاده توضیح داد: هر کدام از شرکت‌های هواپیمایی هماهنگی‌های لازم را با فرودگاه مبدأ و مقصد انجام می‌دهند و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دفاتر مجاز بلیت‌های خود را عرضه می‌کنند.


بیشتر بخوانید:فهرست ۱۷ نماینده رسمی فروش بلیط پرواز‌های ایام اربعین


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه به دلیل مدیریت بهتر و دقیق‌تر بر عملکرد شرکت ها نظارت دارد، گفت: تا به امروز سازمان هواپیمایی بخشی از اسامی دفاتر مجاز را اعلام کرده و تا چند روز آینده اسامی تمامی دفاتر مجاز به صورت کامل در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

او تصریح کرد: هیچ کدام از شرکت‌های هواپیمایی و یا دفاتر مجاز حق ندارند نرخی بالاتر از قیمت اعلام شده بلیت نجف – تهران و بالعکس و نجف – مشهد را گران‌تر بفروشند و سازمان هواپیمایی با متخلفان در این زمینه برخورد شدیدی خواهد کرد.

جعفرزاده با بیان اینکه هم اکنون ۱۸ دفتر فروش بلیت را با نرخ مصوب انجام می‌دهند، گفت: امسال نرخ بلیت پرواز‌های تهران – نجف، تهران – بغداد- تهران ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و نرخ بلیت مشهد – نجف – مشهد و مشهد – بغداد – مشهد ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است و آژانس‌ها و دفاتر مسافرتی حق ندارند بیش از این نرخ بلیت را عرضه کنند.

انتهای پیام/

آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.