سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی در ۴ استان کشور/آسمان پایتخت کمی ابری است

براساس نقشه های هواشناسی امروز برای ۴ استان کشور به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز برای پاره‌ای از مناطق استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود، همچنین در برخی مناطق مازندران، ارتفاعات و مناطق شمالی استان‌های البرز، تهران، سمنان، گلستان و درپاره‌ای از مناطق استان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان و اصفهان شاهد رشد ابر، رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

طی روز‌های پنج شنبه و جمعه برای پاره‌ای از مناطق استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. همچنین روز پنج شنبه برای برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، زنجان، قم، غرب مازندران، گیلان و اردبیل بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.


بیشتر بخوانید: رگبار باران همراه با رعد و برق در ۴ استان کشور/آسمان تهران صاف است


روز جمعه در استان‌های گیلان و مازندران و دامنه‌های البرز واقع در استان‌های تهران و البرز بارش باران و برای پاره‌ای از مناطق اردبیل، آذربایجان شرقی، اذربایجان غربی، قزوین، زنجان، مرکزی، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، اصفهان و بوشهر بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب وهوای کشور در دهم مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.