سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معین اقتصاد مقاومتی بخش احمدآباد مشهد؛

ایجاد اشتغال پایدار در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی/ راه اندازی واحد تولید نبات با اشتغال ۱۰۰ نفر

معین اقتصاد مقاومتی بخش احمدآباد مشهد گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در تلاش هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرهاد سحرخیز معین اقتصاد مقاومتی بخش احمدآباد مشهد در جلسه امضای ۳ تفاهم نامه معین اقتصادی بخش‌های احمدآباد و رضویه مشهد که در محل دفتر استاندار برگزار شد، علیرضا رزم‌حسینی را الگوی موفقی برای بخش خصوصی دانست و گفت: همانطور که بیشتر فعالان اقتصادی می‌دانند، استاندار خراسان رضوی الگوی بسیار خوبی برای بخش خصوصی محسوب می‌شود، چون به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت کرده است.

او ادامه داد: در مشهد واحد تولید نبات با اشتغال ۱۰۰ نفر را راه اندازی کردیم که در طرح توسعه، به ۵۰۰ اشتغال روستایی افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت کشاورزی سحر خیز گفت: بخش احمدآباد پتانسیل‌های خوبی در حوزه گیاهان دارویی و توسعه کشت گلخانه‌ای زعفران دارد که به عبارتی این محصولات جزو بهترین‌های محصولات سوغاتی خراسان رضوی محسوب می‌شوند؛ اگر به هرکدام از آن‌ها به صورت تخصصی پرداخته شود اشتغال پایدار ایجاد خواهد کرد.

در این جلسه احمد سلحشور مدیرعامل شرکت گهردانه شرق، دیگر معین اقتصاد مقاومتی بخش احمد آباد مشهد گفت: فعالیت‌های اقتصادی استاندار خراسان رضوی فوق العاده است و امیدواریم ما هم به عنوان سرباز در کنار ایشان بتوانیم وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

او ادامه داد: ما در بخش احمدآباد که بخش محرومی محسوب می‌شود آمادگی داریم بتوانیم در راستای رسیدن به اهداف اقتصادی ترسیم شده، یعنی آبادانی و اشتغال خدمتی را به مردم این منطقه ارائه کنیم.

در ادامه رضا عابدیان مدیرعامل شرکت یکتا الیاف شرق هم به عنوان معین اقتصادی تعدادی از روستا‌های بخش رضویه مشهد با اشاره به اهمیت اشتغال پایدار در الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی گفت: عمده اشتغال ما در شهرک صنعتی چرمشهر نیرو‌های بومی منطقه هستند در همین راستا پروژه‌های جدیدی در فعالیت‌های خود تعریف کرده ایم که نزدیک ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد خواهد کرد.

او تصریح کرد: فکر می‌کنم با همکاری بانک‌ها پروژه‌های اشتغالزایی بسیار خوبی را بتوانیم درسال‌های آینده در منطقه اجرا کنیم.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

جلسه امضای ۳ تفاهم نامه معین اقتصادی بخش‌های احمدآباد و رضویه مشهد برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.