سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی زمینی سپاه در مجمع سراسری فرماندهان سپاه:

یگان‌های واکنش سریع و جنگال توانمندی‌های جدید نیروی زمینی سپاه هستند

سردار پاکپور گفت: امروز شاهد ایجاد یگان‌های واکنش سریع و جنگ الکترونیک به عنوان توانمندی‌های جدید نیروی زمینی سپاه هستیم.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه با اشاره به وضعیت آمادگی‌های این نیرو اظهار کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که علاوه بر ارتقای توان و پتانسیل‌هایی که در گذشته از آن برخوردار بودیم، ظرفیت‌های اقتدار بخش و راهبردی جدیدی در نیروی زمینی سپاه فراهم و به آن افزوده شده است.

سردار پاکپور با اشاره به توان بالگردی نیروی زمینی سپاه و پیش روندگی قدرت افزای آن اظهار کرد: از سال ۱۳۹۴ و پس از الحاق توان بالگردی به نزسا، این ظرفیت و توان مندی ارزشمند نقش مهمی را در ماموریت‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان و برخورد قاطعانه با تروریست‌ها بویژه در مناطق مرزی برعهده دارد و پهپاد‌های رزمی و شناسایی نزسا در پایگاه‌های مرزی هم اکنون دارای تاثیرات راهبردی هستند.

او ادامه داد: توان دیگری که این نیرو از آن برخوردار است موضوع جنگال است که امروز در مناطق عملیاتی متضمن موفقیت‌های محوله شده است و بخش مهمی از اقدامات عملیاتی ما مبتنی بر اقدامات جنگال و مرهون نقش آفرینی آن است.

سردار پاکپور در پایان ایجاد یگان‌های واکنش سریع را از دیگر قابلیت‌های نیروی زمینی سپاه برشمرد و گفت: این یگان‌ها در ارزیابی‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح حائز بالاترین امتیاز در آمادگی و توان رزم شده اند.

انتهای پیام/

توانمندی‌های جدید یگان‌های واکنش سریع و جنگال نیروی زمینی سپاه

برچسب ها: سپاه ، سردار پاکپور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
ای کاش فناوری در حوزه دفاعی راه خودش را در حوزه های دیگر نیز باز می کرد و شاهد پیشرفت در حوزه های دیگر نیز مانند حوزه دفاعی بودیم