سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلویزیون؛ خط مقدم جاری کردن مفاهیم قرآن و اهل بیت (ع) در جامعه

در دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بر تعامل بیش از پیش فی مابین تاکید شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با حضور در سازمان اوقاف و امور خیریه با حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام خاموشی با اشاره به اینکه صدا و سیما به خصوص شبکه قرآن و معارف سیما باید در حوزه‌ها و قالب‌های مختلف قرآنی و معارفی برنامه سازی داشته باشد، گفت: ظرفیت عظیمی در قرآن وجود دارد که می‌شود از آن‌ها برای ساخت فیلم و سریال، مستندات، انمیشین و داستان‌های قرآنی استفاده کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه نشر مفاهیم قرآن را مهم دانست و بر تعامل و همکاری بیش از پیش این سازمان با رسانه ملی تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، جاری کردن مفاهیم قرآن و معارف اهل بیت (ع) در جامعه را از دغدغه‌های شبکه قرآن و معارف سیما خواند و گفت: خط مقدم تحقق این هدف، رسانه و تلویزیون است که امیدواریم با هم افزایی و هم گرایی بیشتر دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط این امر محقق شود. تشکیل کارگروه مشترک قرآنی و معارفی دو سازمان، برنامه سازی در قالب‌های جذاب و متنوع از جمله تله فیلم، سریال و کار‌های کوتاه نمایشی با محوریت مفاهیم قرآن و معارف اهل بیت (ع) و همچنین امضای تفاهم نامه توسعه همکاری از دیگر مواردی بود که بر آن تاکید شد.

انتهای پیام/ 

دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با حجت الاسلام خاموشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.