سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۶۵ میلیارد تومان برای افزایش تخت‌های بیمارستانی گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از ساخت ۴ بیمارستان جدید در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان امروز در نشست خبری گفت: ۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ۴ بیمارستان جدید در استان اختصاص یافت.


عبدالرضا فاضل افزود: از این اعتبار ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت بیمارستان گرگان، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت بیمارستان گمیشان، ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای بیمارستان گالیکش و ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این اعتبار هم برای ساخت بیمارستان رامیان در نظر گرفته است.


به گفته فاضل، کلنگ ساخت این بیمارستان‌ها به زودی با حضور مسئولان وزارت بهداشت به زمین زده خواهد شد.


او ادامه داد: در گنبدکاووس و گرگان کمبود تخت بیمارستانی داریم که با ساخت بیمارستان گرگان این دغدغه رفع خواهد شد، اما در گنبد همچنان دغدغه داریم.


فاضلی، تجهیز مراکز تصویربرداری بیمارستانی را از دیگر اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان برشمرد و گفت: بیمارستان‌های کلاله و مطهری گنبدکاووس به دسنگاه سی تی اسکن مجهز شدند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به مشارکت بیش از هزار و ۱۰۰ خیر برای بهبود بهداشت و درمان استان هم اشاره کرد و گفت: مراکز جامع سلامت در علی آباد کتول، گرگان و کلاله، بخش دیالیز در بندرگز و مرکز جامع سرطان در گنبدکاووس از جمله طرح‌هایی است که با کمک خیران در استان در دست ساخت است.


انتهای پیام / فا

 

ساخت بیمارستان جدید در گلستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.