سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حذف دلالان از پایانه مسافربری امام رضا (ع)

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در راستای حذف دلالان از پایانه امام رضا (ع) طرح نصب گیت وایزوله کردن سالن‌ها و جایگاه‌های سوار و پیاده شدن مسافران از آبان ماه اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در بازدید از پایانه امام رضا (ع) که با حضور شهردار مشهد انجام شد، گفت: مسافران زیادی از ورودی پایانه امام رضا (ع) وارد مشهد می‌شوند که متاسفانه وضعیت مناسبی هم ندارد و نیازبه ساماندهی دارد که مطالعات آن در حال انجام است.

او ادامه داد: یکی از مشکلاتی که زائران و مسافران از آن گلایه داشتند حضور دلالان در پایانه امام رضا (ع) است که فضایی به دور از آرامش و امنیت را برای آن‌ها ایجاد می‌کند، که برای رفع این مشکل طرح ایزوله کردن و ممنوع شدن فروش بلیت در پایانه در حال اجرا می‌باشد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه به دلیل ایزوله نبودن و نداشتن گیت، دلالان امکان حضور در محل فروش بلیت را دارند، گفت: برهمین اساس در طرح جدید، شرکت‌های فروش بلیت جمع آوری و ۱۰ کانتر در هسته مرکزی سالن اصلی پایانه ایجاد خواهد شد.

کاظمی افزود: بر اساس این طرح، فروش بلیت از طریق اینترنت و آژانس‌های مسافرتی خارج از پایانه انجام و فروش بلیت درپایانه از سوی شرکت‌ها ممنوع خواهد بود و تنها یک ساعت قبل از حرکت اتوبوس و در صورت خالی بودن صندلی، کانتر‌ها می‌توانند نسبت به فروش بلیت اقدام کنند.

او ادامه داد: همچنین در ورودی سالن‌های ترانزیت گیت عبور نصب خواهد شد که تنها مسافران و از طریق بارکد بلیت می‌توانند از آن عبور کنند و وارد سالن و سپس جایگاه‌های سوار و پیاده شدن مسافر شوند.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: جابه‎جایی و احداث پایانه شرق جاده ابریشم نیز یکی دیگر از طرح‌هایی است که پیگیر اجرایی کردن آن هستیم.

انتهای پیام//ح. ص
 


نصب گیت و ایزوله شدن جایگاه‌های سوار و پیاده شدن مسافران از آبان ماه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.