سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث نهم مهرماه ۹۸؛

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در ایرانشهر / سرعت غیر مجاز مرگ راننده پراید را رقم زد

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه نهم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز سه شنبه نهم مهرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف مرگبار در محور ایرانشهر 

سرعت زیاد خودروی پراید در محور "ایرانشهر – سرباز" منجر به واژگونی خودرو و مرگ راننده شد.

سرهنگ یدالله ستوده  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر ۸ محور ایرانشهر به سرباز بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او  افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه پراید با یک نفر سرنشین از جاده خارج و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: متأسفانه در این حادثه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرد.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تجاوز از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

او  از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های استان را دارند خواست: با رعایت سرعت مطمئنه و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را برای خود و دیگران تضمیین کنند.

توقیف محموله ۹۰۰ میلیون ریالی سرامیک قاچاق در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کشف ۹۰۰ میلیون ریال سرامیک ساختمانی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون کانتینر دار خبرداد.

سرهنگ حیدر علی کیخای مقدم  گفت: مأموران ایست و بازرسی "شهید یدالهی" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "چابهار- جکیگور" به یک دستگاه کامیون کانتینر دار مشکوک شدند.

او  بیان داشت: مأموران این ایست و بازرسی، پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن، ۶ هزار مترمربع سرامیک ساختمانی قاچاق را به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به توقیف این کامیون خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 نزاع دسته جمعی در "ایرانشهر"

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در خیابان مکران این شهر خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی  گفت: ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته جمعی در خیابان مکران ایرانشهر، بلافاصله تیمی از کلانتری ۱۱ و یگان امداد بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او  ادامه داد: با حضور مقتدرانه ماموران یگان امداد و کلانتری این نزاع دسته جمعی خاتمه پیدا کرد و ۷ عوامل درگیر در این نزاع دستگیر شدند.

سرهنگ سعادتی با اشاره به اینکه در این نزاع ۳ نفر از طرفین نزاع مجروح و راهی بیمارستان راهی شدند، افزود: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی تعارف ندارد و افرادی که نیت‌های پلیدی در سر می‌پرورانند بدانند که پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با آنان برخورد خواهد کرد.

دستگیری سارقان سیم برق در هنگام سرقت در "نیکشهر"

با هوشیاری یک شهروند و با حضور به موقع پلیس ۳ سارق سیم برق در شهرستان نیکشهر دستگیرشدند.

سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر  گفت:  در پی تماس ۱۱۰ یک شهروند مبنی بر حضور مشکوک یک خودروی پراید کنار ستون برق در ورودی روستای "چاهان" سریعا گشت انتظامی پاسگاه چاهان برای بررسی موضوع به محل اعزم شدند.

او افزود: مأموران پاسگاه با حضور در محل ۳ مرد جوان را که در حال سرقت سیم‌های ستون‌های برق بودند مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر تصریح کرد: در بازرسی از خودروی پراید سارقان علاوه برکشف دو قیچی و ابزارت آلات مخصوص برش سیم برق مقدار بیش از ۱۵۰ متر سیم مسی مسروقه کشف شد.

سرهنگ نوری با اشاره به اینکه سارقان سیم برق خسارات جبران ناپذیری را به اموال عمومی وارد و موجب مختل شدن زندگی مردم می‌شوند از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را بلافاصله را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف سوخت قاچاق در "سیب و سوران"

فرمانده انتظامی شهرستان "سیب و سوران" از کشف سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا توکلی   گفت: یکی از تیم‌های پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام گشت زنی در محور "خاش-سیب و سوران" به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شدند.

او  افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن ۲۵ هزار لیتر "گازوئیل" خارج از چرخه توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "سیب و سوران" با اشاره به توقیف خودرو تریلی خاطر نشان کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.