سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۴۹ درصدی نزاع‌های جمعی در خراسان رضوی/کنترل هیجانات اجتماعی باید جدی پیگیری شود

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: نزاع‌های جمعی در خراسان رضوی ۴۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در آستانه هفته نیروی انتظامی در نشستی خبری با تشریح عملکرد یک ساله پلیس در استان از مهر پارسال تا کنون ، گفت : در این مدت نزاع‌های جمعی استان، ۴۹ درصد و کشف سلاح گرم و شکاری ۲۲ درصد افزایش یافته است.

او ادامه داد: از مهر سال گذشته تا کنون وقوع قتل در خراسان رضوی با افزایش هشت درصدی مواجه بوده است که نشان می‌دهد کنترل هیجانات اجتماعی باید به صورت جدی پیگیری شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  تماس با نیروی انتظامی خراسان رضوی از مهر ماه پارسال تا کنون افزایش ۷۹ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه داشته که  ۶۱ درصد این تماس‌ها شامل بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تماس، عملیاتی شده است.

تقوی افزود: در این مدت کشف مواد مخدر چهار درصد افزایش یافته و در مجموع ۲۸ تن مواد مخدر کشف شده است و ۳۵ باند عمده مواد مخدر هم ضرباتی کاری خورده اند.

او ادامه داد: تعداد تصادفات درون و برون شهری نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۳ فقره افزایش داشته است که زنگ خطری است برای  رانندگان که بیشتر به قوانین و مقررات پایبند باشند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در یک سال گذشته، بخش کشفیات جرایم یارانه‌ای نیز با ۱۲۰ درصد افزایش کشف مواجه شده است.

 تقوی افزود: در این مدت سرقت‌ها ۲۹ درصد در خراسان رضوی افزایش یافته است و البته در نیمه نخست امسال با اجرای طرح‌های مختلف شاهد کاهش روند وقوع سرقت‌ها هستیم و افزایش ۴۰ درصدی دستگیری سارقان در نیمه نخست امسال صورت گرفته که موفقیت خوبی است.

انتهای پیام //ا.ز
 

افزایش ۴۰ درصدی دستگیری سارقان در نیمه نخست امسال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.