سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۲۰۰ مدرسه اردبیل فردا میزبان جشن عاطفه ها/توزیع ۱۸۰ هزار پاکت در بین دانش آموزان

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: یک هزار و ۲۰۰ مدرسه در سطح استان اردبیل میزبان مرحله دوم «جشن عاطفه‌ها» خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در روز چهارشنبه ۱۰ مهر ماه سال‌جاری و در کانون فرهنگی عصمت برگزار خواهد شد، گفت: همزمان با سراسر کشور، مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در یک هزار و ۲۰۰ مدرسه استان اردبیل برگزار خواهد شد تا دانش‌آموزان خیر نیز در امر یاری‌رسانی به همنوعان نیازمند خود مشارکت کنند.

او با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با سازمان آموزش‌وپرورش استان اردبیل برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس صورت گرفته است، افزود: با همکاری سازمان دانش‌آموزی و بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل نیز در تلاش هستیم جشن عاطفه‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود تا دانش‌آموزان نیازمند بتوانند از کمک‌های خیران بهره‌مند شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه حدود ۱۸۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان نیکوکار استان اردبیل توزیع شده است، بیان کرد: به دنبال ترویج فرهنگ احسان و انفاق در بین کودکان و نوجوانان هستیم تا همواره به یاد اقشار آسیب‌پذیر و افراد نیازمند جامعه باشند.

دشتی با بیان اینکه نیکوکاران در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کرده‌اند، گفت: امیدواریم در مرحله دوم نیز شاهد حضور پرشور دانش‌آموزان خیر در جشن عاطفه‌ها باشیم تا بخش مهمی از نیاز‌های ضروری دانش‌آموزان مستمند را رفع کنیم.

او با اشاره به اینکه کمک‌های خیران پیش از بازگشایی مدارس بین دانش‌آموزان تحت حمایت استان اردبیل توزیع شده است، اعلام کرد: از جمله اقدامات ارزنده تهیه و توزیع ۶۸۰۰ کیف و لوازم تحریر مدرسه در بین دانش‌آموزان نیازمند است تا بی‌دغدغه و با آرامش خاطر وارد عرصه علم‌آموزی شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل است، افزود: با یاری مضاعف‌تر خیران و نیکوکاران می‌توانیم سطح تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت را تا حد بسیاری ارتقا دهیم که بتوانند در مقاطع بالاتر به تحصیل بپردازند.

دشتی به کمک ۱۵۰ میلیون تومانی دانش‌آموزان نیکوکار در جشن عاطفه‌های سال گذشته اشاره کرد و گفت: کمک‌های خیران و نیکوکاران می‌تواند نیروی مضاعفی را به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان اردبیل هدیه دهد تا آن‌ها با پشتکاری مضاعف به تحصیل پرداخته و در آینده به افرادی موفق تبدیل شوند.

او با بیان اینکه کمک‌های دانش‌آموزان خیر در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در اختیار مدارس قرار می‌گیرد تا بین دانش آموزان نیازمندی که توسط همان مدرسه شناسایی شده‌اند، توزیع شود، افزود: مشارکت هر چه بیشتر در جشن عاطفه‌ها، مسیر توانمندسازی کودکان و نوجوانان تحت حمایت را هموار خواهد کرد تا علاوه بر خود، خانواده‌شان را نیز به سوی خوداتکایی هدایت کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* برای دریافت آسان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها راه‌اندازی شده است، بیان کرد: سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ از دیگر روش‌های الکترونیکی کمیته امداد استان اردبیل برای دریافت کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها است.

انتهای پیام/ح

توزیع ۶۸۰۰ کیف و لوازم تحریر مدرسه در بین دانش‌آموزان نیازمند اردبیلی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.