سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از هزار برنامه در هرمزگان به مناسبت هفته ملی کودک

به مناسبت هفته ملی کودک بیش از هزار برنامه در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،گفت: به مناسبت هفته ملی کودک بیش از هزار برنامه در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

ناهید سلیمانی افزود: برپایی نمایش دستاورد‌های کودکان و نوجوانان، اکران فیلم، راه اندازی ۲ کتابخانه سیار روستایی در روستا‌های بندرعباس و بخش فین، برگزاری کارگاه‌های فرزند پروری، نشست با هنرمندان و دیدار کودکان با مسئولان از جمله این برنامه‌ها است.

او گفت: با همکاری دستگاه ها‌ی اجرایی، نهاد‌ها و سازمان‌ها نیز ویژه برنامه‌های متنوعی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: جشن هفته ملی کودک هم ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز ۱۶ مهرماه  در ساحل بندرعباس زیر پرچم برگزار می شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان هم با اشاره به نقش تاثیرگذار خانواده ها در تربیت فرزندان گفت: کودکی حساس ترین دوره زندگی و زمان شکل گیری شخصیت هر فرد محسوب می شود.

امیر تیموری  افزود: هفته ملی کودک فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت ها در این زمینه است و در عدالت اجتماعی نباید از کودکان مناطق روستایی غفلت کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان هم گفت:کودکان آینده سازان جامعه هستند و باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود.

یگانه با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی بر روح و جسم کودکان و نوجوانان گفت: باید این آسیب‌ها را مدیریت کرد و به جوانان قبل از ازدواج و تشکیل خانواده آموزش‌های صحیح تربیت فرزند و فرزند پروری ارائه شود.

او افزود: آموزش به والدین برای نحوه برخورد و حتی گذراندن اوقات شاد با فرزندانشان در اولویت قرار گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با تعامل و مشارکت هم علاوه بر برنامه‌های درون سازمانی با اجرای برنامه‌های برون سازمانی برای برگزاری هرچه بهتر هفته ملی کودک و فرهنگ سازی همکاری کنند.

۱۳ تا ۱۹ مهر هفته ملی کودک نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ز

اعلام برنامه‌های هفته ملی کودک در هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.