سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان راه دو کارگاه تولید دیش ماهواره در مشهد

دو کارگاه زیر زمینی در مشهد که به صورت گسترده اقدام به تولید تجهیزات ماهواره‌ای غیر مجاز می‌کرد، کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ رودهی رئیس پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: مدتی پیش اطلاعاتی از طریق منابع خبری به پلیس امنیت اخلاقی استان منعکس شد که به ماجرای فعالیت اعضای باند تولید دیش‌های ماهواره‌ای در حوالی شهر مشهد اشاره داشت. 

او با اشاره به اینکه دستور قضایی برای آغاز عملیات پلیسی و متلاشی کردن این باند صادر شد، ادامه داد: رد زنی‌های پلیس به سرعت آغاز و تمامی آدرس‌های احتمالی محل فعالیت و تردد عاملان تولید و تجهیزات غیر مجاز ماهواره‌ای زیر چتر اطلاعاتی و رصد نامحسوس پلیس قرار گرفت.
 
رئیس پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: تیم ماموران پلیس امنیت اخلاقی استان محل شناسایی شده را محاصره و تنها فردی که در محل حضور داشت را دستگیر کردند؛ همچنین تعدادی دیش ماهواره و ادوات تولید آن کشف و ضبط شد.

رودهی با بیان اینکه متهم در همان محل بازجویی و مکان اصلی تولید دیش‌ها مشخص شد،  گفت: آدرس دوم شناسایی و مورد تفتیش قرار گرفت که دو دستگاه پرس ساخت دیش ماهواره، تعداد زیادی ورق مخصوص تولید دیش، تعدادی پایه نگهدارنده دیش به همراه قالب رنگرزی دیش‌های ماهواره‌ای از محل کشف و توقیف شد.

او  ادامه داد: همچنین یک محموله انبار شده در بلوار پیروزی مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد زیادی دیش ماهواره، پایه نگهدارنده و ال ان بی از محل کشف گردید.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به محموله عظیم دیگری از دیش‌های تولید شده که با یک نیسان به مقصد کاشمر در حرکت بود، گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضایی، خودرو یاد شده را در یکی از محور‌های منتهی به کاشمر شناسایی و متوقف کردند.

رودهی افزود: تحقیقات ویژه‌ برای دستگیری دیگر افراد مرتبط در این پرونده قضایی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام//ح. ص
 

پلمپ دو کارگاه تولید دیش ماهواره

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فردین
۰۸:۱۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
چرا عصر اینترنت عصر اندیشه جلوی دیش ماهواره را میگیرد