سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان:

لازمه لایروبی سد شاهچراغی تخصیص بودجه است

ایرج حیدریان گفت: لایروبی سد شاهچراغی دامغان نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ایرج حیدریان مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: در نشست شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری باکم آبی استان سمنان که برای چهارمین بار در سال ۹۸ در استانداری برگزار شد، ضمن بیان اینکه لایروبی منابع آبی یکی از راه‌های ارتقای سطح آبدهی منابع آبی هستند، تأکید کرد: این طرح‌ها غالباً اعتبارات هنگفتی را می‌طلبند.

او افزود: بابیان اینکه برای لایروبی، اجرای طرح‌های آبخیزداری سد دامغان و پاک‌سازی چشمه‌های بالادست آن در سال جاری بالغ‌بر ۱۴ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است، افزود: درخواست شرکت آب منطقه‌ای سمنان در اجرای این طرح ۳۰ میلیارد تومان است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای سمنان درباره مطالبات این شرکت در خصوص همگرایی سایر نهاد‌های ذی‌ربط با موضوع سد شاهچراغی، بیان کرد: نیاز است تا اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای تکمیل اجرای طرح‌های آبخیزداری و پاک‌سازی چشمه‌های بالا دست سد دامغان، از محل اعتبارات آبخیزداری با مجموعه آب منطقه‌ای همکاری داشته باشد.

حیدریان بابیان اینکه اجرای طرح‌های لایروبی سد شهید شاهچراغی دامغان با استفاده از فنّاوری‌های روز هزینه قابل‌توجهی نیاز دارد، ابراز داشت: استفاده از ظرفیت‌های موجود و شیوه‌های مرسوم، از راهکار‌های مؤثر در کاهش هزینه‌ها در لایروبی سد دامغان است.

انتهای پیام / م

 اجرای طرح‌های آبخیزداری و پاک‌سازی چشمه‌های بالا دست سد دامغان مستلزم تامین اعتبار است

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.