سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کبیری در تذکر شفاهی:

خبر سرقت ۴۰۰ میلیون تومان و ۲۵۰ هزار یورو از منزل بنده کذب است

نماینده مردم خوی بر سرقت ۴۰۰ میلیون تومان و ۲۵۰ هزار یورو از منزلش را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در جلسه علنی امروز مجلس طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: در پی ماجرای سرقت از منزل بنده در روز جمعه هفته گذشته، متاسفانه از سوی برخی افراد، گروه‌ها و رسانه‌ها با پخش شایعات و اتهامات به فضای بداخلاقی و بی اعتمادی دامن زده شد.

او افزود: این اتهامات در قالب سرقت ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۲۵۰ هزار یورو یا دلار پخش شد که موجب سوءاستفاده رسانه های بیگانه و پشت بند آن هجمه‌ها آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

کبیری بیان کرد: بنده از جایگاه فردی که اسناد و مدارکش به سرقت رفته بود و امنیت روانی خود و خانواده اش متزلزل شده بود، در جایگاه متهم قرار گرفتم.

کبیری بیان کرد: این جانب این مبالغ اعلامی در رسانه‌ها و فضای مجازی را به شدت تکذیب می‌کنم و ضمن تشکر از اقدامات انقلابی و امیدوارکننده رئیس قوه قضاییه درخواست می‌کنم در همین موضوع هم با قاطعیت ورود کند، اگر من به عنوان نماینده و یا هر مسئول دیگری تخلفی انجام داده است، به شدت برخورد کند، اگر تخلفی صورت نگرفته در مقابل عده‌ای که فضای جامعه را ملتهب کرده و سرمایه اجتماعی را خدشه دار کرده و مجلس را بی اعتبار و جایگاه آن را زیر سوال برده و شایعات دروغ را ترویج کرده و موجب سوءاستفاده رسانه‌های خارجی شده است، برخورد قاطع داشته باشند.

نماینده خوی تصریح کرد: اگر اسناد و مدارک اینجانب به سرقت رفته است، مواظب باشید ایمان‌شان به سرقت نرود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
منصور
۰۵:۴۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
فکنم // چیزی ازش دزدیدن که جرات نداره اسمش را بیاره // والا خودش گیر می افته یا زیر سوال مبره // قبول دارید ؟؟
ناشناس
۰۵:۱۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
الزاما نگهداری این مبلغ توسط ایشان غیرقانونی نبوده که قوه قضاییه بخواهد برخورد کند ولی اینکه اصل این مبلغ را از کجا به دست اورده اند مساله مهمی است و چرا آنرا در سیستم بانکی نگهداری نکرده اند.
منصور
۱۶:۲۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
خدا را شکر // پولها و یورها را نتونستن بدزدن