سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحدهای صنفی آلاینده از سطح شهر به حاشیه می روند

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: تمامی واحد‌های صنفی آلاینده منطقه ۱۱ به حاشیه شهر کشانده شدند.

بهروز کیانی مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: مشاغل صنفی آلاینده علاوه بر ایجاد مشکلات متعدد برای شهروندان و آلودگی محیط زیست در بافت‌های مسکونی شهر موجب نازیبایی و آلودگی‌های بصری و صوتی می‌شوند.

او تصریح کرد: حوزه ساماندهی مشاغل شهری به استناد ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با همکاری مناطق شهرداری مشهد نسبت به ممانعت از فعالیت واحد‌های صنفی و صنعتی متخلف اقدام نموده و ضمن پلمپ آن‌ها شرایط انتقال این مشاغل به مراکز و مجتمع های ساماندهی صنوف را فراهم می‌سازد.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: افتتاح و بهره برداری مجتمع ۱۴۶ واحدی ساماندهی مشاغل شهری ایرانیان با همکاری شرکت اوج در ۴ شهریور ماه امسال واقع در انتهای کشاورز ۱ با مساحت ۱۸ هزار متر مربع و مجتمع ۴۵۰ واحدی فجر واقع در انتهای شهید طرحچی ۲۳ با مساحت ۴۵هزار متر مربع شرایط لازم برای ساماندهی مشاغل محدوده خیابان امامت و معلم فراهم گردیده است.

کیانی افزود: مالکانی که برای بار دوم ملک خود را به مشاغل مزاحم واگذار کنند برابر قانون تا ۱۵ برابر عوارض سالیانه جریمه می‌شوند و پلمپ موثر اعمال می‌شود.

انتهای پیام//ف. غ

 

جریمه ۱۵ برابری عوارض سالیانه برای واگذاری ملک به مشاغل مزاحم

برچسب ها: اشتغال ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.