سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

فشار سخت اقتصادی بر دوش سالمندان

هاشمی رفسنجانی گفت: شرایط سخت اقتصادی امروز بیشترین فشار را بر روی سالمندان وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (سه شنبه ۹ مهرماه) برگزار شد، ضمن تبریک روز سالمند گفت: امروز در تقویم ملی ما به عنوان روز جهانی سالمند ثبت شده است و لازم می‌دانم که این روز را به ۱۲ هزار بازنشسته مدیریت شهری و خانواده آن‌ها تبریک عرض کنم.

وی افزود: سالمندی می‌تواند دوره لذت‌بخش زندگی باشد، در صورتی که از نظر جسمی و روحی برای این دوره از زندگی برنامه ریزی مناسبی شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به شرایط اقتصادی امروز، بیشترین فشار بر روی بازنشستگان و خانواده‌ها آن‌ها وارد می‌شود، چراکه هزینه زندگی آن‌ها بالا می‌رود و در مقابل درآمد آن‌ها کاهش پیدا می‌کند، لذا لازم است که ما در مدیریت شهری برای بهتر شدن شرایط زندگی بازنشستگان کمک کنیم.


بیشتر بخوانید: متلک خلیل آبادی به شهربانو امانی/ «خانم امانی نمک شورای شهر است»


هاشمی رفسنجانی با تأکید بر اینکه ما قدرشناس یک عمر خدمت بازنشستگان هستیم و این مهم‌ترین پیامی است که سالمندان باید از مدیریت شهری دریافت کنند، تصریح کرد: فرهنگ سالمند و سالمندی در ایران نسبت به سایر کشور‌ها متفاوت است، زیرا زمانی که یک سالمند را پیر می‌نامیم، یعنی او را در اوج پختگی می‌دانیم و امیدوارم بتوانیم شرایط زندگی را برای این قشر از افراد جامعه بهتر کنیم.

انتهای پیام/

تأکید رئیس شورای شهر تهران بر قدردانی از سالمندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.