سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان تهران در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

توضیحات دادستان تهران در مورد خبر سرقت میلیاردی از یک نماینده مجلس

القاصی بر برخورد جدی دادستانی تهران با اراذل و اوباش و استرداد اموال شهروندان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی القاصی دادستان تهران با حضور در بیست و نهمین مرحله از طرح رعد پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: با افرادی که امنیت عمومی را به خطر می‌اندازند به طور جدی برخورد خواهیم کرد و مقرر شده تا قرار تأمین برای متخلفان صادر شود.

وی افزود: برای سارقان، مالخران و اراذل و اوباش شعب ویژه‌ای در دادسرا‌ها تشکیل خواهد شد تا به فرآیند پرونده آن‌ها رسیدگی شود.


بیشتر بخوانید: حمایت از اقدامات پلیس در مقابله با مفاسد اخلاقی و هنجارشکنی‌ها


دادستان تهران با بیان اینکه برخورد جدی، قاطع و فوری با مجرمان و اراذل و اوباش در دستور کار ما است، گفت: تأکید ما این است که دادگاه‌ها حکم مجرمان و اراذل و اوباش را به سرعت صادر کنند.

القاصی تصریح کرد: پرونده اشخاصی که امنیت عمومی را به مخاطره می‌اندازند با ورود پلیس و اجرای احکام قانونی پیگیری می‌شود.

دادستان تهران با بیان اینکه عزم دادستانی در برخورد با اراذل و اوباش با جدیت و قاطعیت جزم خواهد شد، گفت: در اجرای مجازات این‌ افراد کوچکترین ارفاقی صورت نخواهد گرفت و در جهت استرداد اموال شهروندان اقدامات لازم انجام خواهد شد.

القاصی در واکنش به اینکه چرا جرایم بازدارنده نیست، تصریح کرد: از پلیس پایتخت به دلیل عملکرد مثبت‌شان تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امنیت عمومی مردم خط قرمز دستگاه قضا و انتظامی است، افزود: ایجاد امنیت و ثبات آرامش برای شهروندان هدف ما است.

دادستان تهران گفت: آنچه که به مجموعه دادسرا‌های ما مربوط می‌شود، صدور احکام دستگیری سارقان و‌ مخلان نظم امنیت عمومی است که اقدامات لازم برای آن‌ها انجام شده است.

القاصی تصریح کرد: در دادسرا‌ها شعب ویژه‌ای را برای رسیدگی بدون نوبت به این قبیل پرونده‌ها تشکیل دادیم، لذا به پرونده اشخاصی که سابقه دار هستند و برای بار دوم و بیشتر دستگیر شدند، به صورت ویژه رسیدگی و مجازات سنگینی برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه سارقان سابقه دار از اعطای مرخصی و تخفیفات محروم هستند، افزود: اشخاصی که امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند منتظر برخورد قاطع دستگاه قضا باشند.

القاصی در واکنش به پرونده سرقت از منزل نماینده مجلس گفت: موضوع فعلا در حد اعلام شکواییه اولیه است، به موضوع ورود خواهیم کرد.

انتهای پیام/

عزم جدی دستگاه قضا برای برخورد با برهم زنندگان امنیت عمومی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.