سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز نهم مهرماه۹۸؛

از واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا با ۶ مصدوم تا کشف اموال مسروقه

مهم‌ترین حوادث امروز (نهم مهرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه نهم مهر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا در جاده اهواز - خرمشهر

امین منصور رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا در جاده اهواز - خرمشهر موجب مصدوم شدن ۶ سرنشین آن از جمله چهار شهروند عراقی شد.

او ادامه داد: این حادثه شامگاه گذشته به فوریت های پزشکی خرمشهر اعلام شد و یک تیم آمبولانس از خرمشهر و ۲ آمبولانس از مرکز فوریت های پزشکی اهواز برای اقدام درمانی اولیه در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در این حادثه که در فاصله ۵۰ کیلومتری خرمشهر رخ داد سه زن و یک کودک عراقی همچنین  ۲ شهروند ایرانی مصدوم شدند که سه زن عراقی برای مداوای بیشتر به بیمارستان ولیعصر خرمشهر اعزام شدند.

امین منصورگفت: سه مصدوم دیگر نیز برای مراحل مداوا به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

او ادامه داد: خودرو ساینا پس از برخورد با یک راس گاومیش  واژگونی شد.

جاده ۱۳۰ کیلومتری اهواز - خرمشهر به دلیل یک بانده بودن شاهد حوادث خونبار رانندگی است.

  کشف اموال مسروقه بدست پلیس آبادان  

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های مربوطه در بحث جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر آبادان، گفت: مردم همیشه  جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر را از پلیس خواسته‌اند و پلیس نیز آمادگی لازم برای پاک کردن چهره شهر از وجود معتادان متجاهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را دارد اما انجام این کار بدون همکاری دستگاه‌های مختلف به منظور نگهداری، درمان و بازپروری این افراد ثمربخش نخواهد بود.

او با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد افرادی که در زمینه مواد مخدر فعالیت دارند مرتکب جرائمی همچون سرقت نیز می‌شوند، ادامه داد: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر با جدیت ادامه دارد و مقطعی نیست، پلیس پیش‌تر نیز در جهت پاک‌سازی میدان‌ها و معابر اصلی شهر از وجود مواد فروشان نیز اقدامات مطلوبی را به انجام رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: در حال حاضر عملیات پاک‌سازی کامل کوچه و پس کوچه‌ها از لوث وجود مواد فروشان با جدیت ادامه دارد.

تقی زاده گفت: مأموران کلانتری ۱۱ ولیعصر در زمینه پاک‌سازی نقاط آلوده به لحاظ وجود معتادان متجاهر و فروشندگان مواد مخدر، هفت محل پاتوق را به صورت کامل پاک‌سازی کرد که در این زمینه هشت معتاد خطرناک دستگیر و مقادیری وسایل سرقتی همچون ابزارآلات برقی ساختمانی، پمپ آب و کابل برق از آنان کشف کرد.

او با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در سایر مناطق شهری نیز به انجام می‌رسد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.