سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه از طریق مرز رسمی خسروی به کشور بازگشت

استاندار کرمانشاه روز یکشنبه به همراه وزیر کشور از مرز مهران عازم عراق شده بود، شامگاه دوشنبه از طریق مرز رسمی خسروی به کشور بازگشت .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه که روز یکشنبه به همراه عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور از مرز مهران عازم عراق شده بود، شامگاه دوشنبه از طریق مرز رسمی خسروی به کشور بازگشت و مورد استقبال فرماندار قصرشیرین و مسئولان محلی قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه گفت : ساعت هفت امشب از طریق خسروی به کشور برگشتیم که این مسیر کاملا امن و پایگاه‌هایی توسط حشدالشعبی و ارتش عراق از بغداد تا مرز رسمی خسروی استقرار یافته و هیچ مشکلی در این خصوص نداریم و مسیر امنیت کامل دارد.

هوشنگ بازوند افزود: همچنین از بغداد تا کربلا نیز به طور کامل امن است و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

او افزود: در سفر به عراق نشستی با وزیر کشور و ستاد اربعین عراق در سرکنسولی ایران برگزار شد که در خصوص موضوعات و مسایل واحد‌های خدمات دهنده در عراق صحبت شد.

استاندار کرمانشاه گفت: همچنین دیدار‌هایی با استانداران نجف و کربلا در خصوص خدمات رسانی به زائران اربعین انجام شد و قرار شد که سه شنبه نیز یک جلسه نهایی با وزیر کشور در خصوص خدمات رسانی به زائران برگزار شود.

او افزود: برای بازگشایی و تداوم تردد زائران که بیش از ۲۰ روز است که از مرز رسمی خسروی آغاز شده در آینده نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.

فرماندار قصرشیرین افزود: مرز خسروی دارای امنیت کامل و سهل الوصول‌ترین راه به عتبات عالیات و کربلای معلا است و بازگشت استاندار کرمانشاه به صورت شبانه از این مرز امنیت بسیار خوب این مسیر را برای همگان ثابت می‌کند.

مرادعلی تاتار افزود: ستاد اربعین و دستگاه‌های مختلف برای خدمات رسانی به زائران پای کار هستند و شهرستان قصرشیرین آماده کامل پذیرش زائران است.

 

 

انتهای پیام/د

استاندار از مرز مهران عازم عراق شد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.