سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین گرامیداشت سردار یارمحمدخان کرمانشاهی

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت : آیین گرامیداشت سردار یارمحمدخان کرمانشاهی، در راستای تجلیل و تکریم بزرگان استان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت : در روز برگزاری مراسم بزرگداشت (۱۳ مهر) بلوار واقع شده از چهار راه مادر تا میدان جمهوری اسلامی به نام این سردار مشروطه نامگذاری و از تابلوی آن رونمایی می‌شود و سپس مراسمی بر سر مزار وی برگزار خواهد که در راستای گرامیداشت مفاخر و داشته‌های شهر کرمانشاه براساس تقویم فرهنگی است.

او گفت : این برنامه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و با همکاری استانداری کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی و موسسه انجمن نقدحال است که ۱۳ مهر ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در محل نقلیه جنب اداره سابق نظام وظیفه برگزار می‌شود.

این مسوول گفت: تجلیل از مشاهیر و مفاخر حوزه‌های گوناگون علمی، فرهنگی و هنری کرمانشاه مدتی است از سوی معاونت فرهنگی شهرداری در دستور برنامه‌های تکریم داشته‌های انسانی استان قرار داده شده که پس از تجلیل از استاد سلطانی مورخ کرمانشاهی و دکتر میرجلال الدین کزازی و شهریاران پزشکی، در چهارمین قدم، در راستای معرفی داشته‌های انسانی این دیار، این آیین برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

مراسم تجلیل و تکریم بزرگان برگزار می شود

 

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.