سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقسیم‌بندی غرفه‌های مکان جدید یکشنبه بازار شهرکرد انجام می‌شود

تا شنبه آینده تقسیم‌بندی غرفه‌های مکان جدید یکشنبه بازار شهرکرد انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حیدر علیپور رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و کُند شدن روند اجرایی طرح‌های عمرانی، گفت: شهردرای شهرکرد باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف و جمع‌آوری طرح‌های عمرانی خود تا قبل از آغاز فصل بارش اقدام کند.

او تاکید کرد: تا قبل از فصل بارش و جاری شدن سیلاب‌های احتمالی ناشی از بارندگی، شهرداری شهرکرد موظف است تا طرح‌های عمرانی خود را به سرانجام برساند.

علیپور افزود: تعیین تکلیف سریع‌تر وضعیت مالکان و دارندگان زمین‌های صنایع حوضچه‌ای شهرکرد نیز باید در دستورکار شهرداری باشد.

فرهاد رئیسی عضو دیگر شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: ساماندهی دست‌فروشان پنجشنبه و یکشنبه بازار در مرکز چهارمحال و بختیاری و انتقال آن‌ها به مکان‌های جدید از اقدامات مهم در ارتقای رضایتمندی شهروندان و کاهش ترافیک مسیر‌های منتهی به این بازار‌ها به شمار می‌رود.

او اضافه کرد: تا شنبه آینده تقسیم‌بندی غرفه‌های مکان جدید یکشنبه بازار صورت می‌گیرد.

رئیسی یادآور شد: رفع مشکل غرفه‌داران میدان میوه و تره‌بار شهرداری شهرکرد و دفاع از حقوق شهرداری مورد توجه مسئولان شهری باشد.

او به برنامه‌ریزی برای افزایش ۲۸ غرفه به میدان میوه و تره‌بار شهرداری شهرکرد اشاره و تصریح کرد: از این تعداد تاکنون ۱۴ غرفه به وسعت یک‌هزار و ۸۰۰ متر مربع با ۲۲ میلیارد ریال اعتبار آماده شده و بقیه غرفه‌ها نیز تا ابتدای سال آینده آماده و واگذار می‌شود.

رئیسی اظهار داشت: تکمیل بازار ولی‌عصر جنوبی شهرکرد تا ۱۸ غرفه در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که از این تعداد تاکنون ۹ غرفه آماده شده است.

عضو شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی و راه‌اندازی بازارچه در منظریه و چالشتر شهرکرد ضرورت دارد.

انتهای پیام/خ

راه اندازی بازارچه در شهرکرد

برچسب ها: شهردرای ، بازارچه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.