سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

وقوع سیلاب و آب گرفتگی معابر در برخی استان ها

مدیر پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به پیش بینی بارش های رگباری همراه با رعد و برق برای برخی استان های کشور احتمال وقوع سیلاب و آب گرفتگی معابر وجود دارد.

صادق ضیاییان مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نسبت به وقوع سیلاب و آب گرفتگی معابر در برخی استان ها خبر داد و گفت: امروز برای ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات و جنوب کرمان و همچنین برای فردا ارتفاعات هرمزگان، جنوب شرق سیستان و بلوچستان و شرق و جنوب کرمان بارش های رگباری همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

وی افزود: با توجه به بارش های رگباری همراه با رعد و برق در برخی استان های کشور طی امروز و فردا امکان آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه های فصلی وجود دارد، اما رخداد این پدیده ها در استان های مذکور به صورت نقطه ای است.

ضیاییان در توصیه ای به افراد گفت: با توجه به رخداد پدیده آب گرفتگی معابر همراه با سیلابی شدن رودخانه های فصلی به ویژه در ساعات بعدازظهر توصیه می شود که مردم در معرض رودخانه ها قرار نگیرند تا خطری آنها را تهدید نکند.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: براساس بولتن های هواشناسی، پدیده خاصی برای استان تهران طی امروز و فردا پیش بینی نمی شود.


بیشتر بخوانید: میزان دما در فصل پاییز ۱ تا ۱.۵ درجه بیش از متوسط بلندمدت است


وی از استمرار بارش باران در استان های شمالی خبر داد و گفت:  با گذر امواج تراز میانی جو بارش باران کمابیش در استان های شمالی تا اواسط امروز ادامه خواهد داشت و بتدریج بارش در این مناطق ضعیف و برای فردا به طور کامل قطع می شود.

 این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: طی این هفته در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در نیمه جنوبی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب شرق فارس و برخی مناطق هرمزگان رشد ابر، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

افراد توصیه ها را جدی بگیرند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.