سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه به ترویج فرهنگ ایمنی در صنعت گاز

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: ایمنی باید سرلوحه تمام فعالیت‌ها شود و در این زمینه لازم است تمام مدیران و مسوولان نسبت به ترویج فرهنگ ایمنی توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران در آئین گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی با اشاره به جایگاه و اهمیت ایمنی در صنعت گاز به بیان راهکار‌های افزایش ایمنی و کاهش حوادث در این صنعت پرداخت و گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش کارکنان از مهمترین عوامل کاهش حوادث به شمار می آیند و فرهنگسازی نیز با تغییر نگرش و کنار گذاشتن دیدگاه‌های سنتی حاصل میشود.

او افزود: تمام همکاران ما در شرکت گاز استان باید سعی کنند حساسیت‌ها را در بحث ایمنی کمرنگ نکنند، بلکه به آن نسبت به گذشته توجه بیشتری داشته باشند.

احمدپور گفت: با توجه به تهدیدات دشمن، باید برای حفاظت از تأسیسات و تجهیزات در برابر حملات سایبری به طور مطلوبی وارد عمل شد.

او به موضوع بهداشت اشاره کرد و افزود: رعایت بهداشت و سلامت فردی در محیط‌های کاری از سرفصل‌های بسیار مهم در افزایش بهره وری سازمان به شمار می‌آید.

علیرضا حسین زاده  رییس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل شرکت گاز مازندران نیز در این مراسم، بررسی و تحلیل مهم‌ترین علل حوادث در شرکت گاز، توسعه برنامه ریزی آموزشی، ارتقای سطح کیفی دوره‌های HSE، ارزیابی عملکرد واحد‌های HSE شرکت‌های پیمانکاری، بازدید میدانی از پروژه‌ها و بازرسی ایمنی از اماکن صنعتی و غیر صنعتی را از مهم‌ترین اقدام‌های این بخش برشمرد.

در این آیین از ۴۰ نفر از کارکنان و ۳ شرکت پیمانکاری و ۳ خبرنگار که هر یک در پارسال یک یا چند شاخص از ایمنی برتر شدند، تجلیل شد.

انتهای پیام/س

توجه به ایمنی در جهت کاهش حوادث در صنعت گاز

برچسب ها: وزارت نیرو ، شرکت گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.