سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ‌گونه مشکل امنیتی و رفاهی در مرز خسروی وجود ندارد

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت : برابر با کارشناسی‌های انجام شده هم اکنون برای زائرانی که از مرز رسمی خسروی عازم کربلای معلا و عتبات‌عالیات می‌شوند هیچ‌گونه مشکل امنیتی و رفاهی نداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت : به لطف خدا در مرز مقدس خسروی خون شهدا به ثمر نشست و هم اکنون تمامی نیرو‌ها و دستگاه‌های مختلف برای خدمات رسانی به زائران پای کار هستند تا همایش پیاده روی اربعین در راستای قانون و با امنیت کامل برگزار شود.

او گفت : مرزبانی نیز وظیفه خطیری دارد که در ۴۳۰ کیلومتر مرز کشورمان با عراق، امنیت را در طول سال برقرار کند و در چنین ایامی نیز باید حضور مقتدرانه ترو پررنگ تری داشته باشد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از استقرار نیرو‌های مرزبانی در خسروی خبر داد و گفت: نیرو‌های مرزبانی در بحث امنیت حضور مقتدرانه‌ای دارند، اما حضور نیرو‌ها پیشگیرانه است.

 الهی گفت: مرزبانی در زمینه تسهیل در امر تردد زائران خدمت رسانی می‌کند و ما مفتخریم که لحظه آخر خروج از کشور، زائران را با تشریفات خاص فرهنگی بدرقه می‌کنیم و همچنین تعامل خوبی با مرزبانان طرف مقابل برای پیشبرد امور گمرکی، پایانه و دیگر تعاملات مرزی و دیدار مقامات با یکدیگر را داریم به گونه‌ای که برای تسهیل در امر تردد زائران و انجام زیرساخت‌ها در ۲ ماه اخیر هماهنگی لازم را برای انجام ۶ بار دیدار و گفت و گوی مقامات ۲ طرف فراهم کرده ایم.

او گفت: خوشبختانه مرزبانان عراقی نیز تعامل دوستانه‌ای با مرزبانان ما دارند و با آغوش باز پذیرای خادمان اربعین و زائران ابا عبدالله الحسین (ع) هستند.

او افزود: در بحث زیرساخت‌ها نیز همین جا اعلام می‌کنم که مرز رسمی خسروی دارای امکانات و زیرساخت‌های بسیار خوبی برای تردد زائران اربعین است که نسبت به سایر مرز‌های عبوری برای زائران بهتر است.

 

 

انتهای پیام/د

در مرز مقدس خسروی خون شهدا به ثمر نشست

 

برچسب ها: گمرک ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.