سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرامش نسبی جو و دریا/ مه هچنان ادامه دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریاست و غبار در روز و مه در شب تا اوایل صبح ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد رضا انصاری بیان کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در بیشتر ساعات شبانه روز از امروز تا اواخر هفته است، بنابراین پیش بینی می‌شود در این مدت در روز غبار محلی و در شب تا اوایل صبح در برخی نقاط مه، پدیده‌ غالب باشد.

او ادامه داد: همچنین در مناطق جنوبی و ارتفاعات شرقی استان در ساعات بعدازظهر تا شب،افزایش ابر، وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت همرفتی (محلی) دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: جهت وزش باد تا پیش از ظهر فردا، متغیر خواهد بود اما در نیمه شمالی استان بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی و در نیمه جنوبی استان جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و در ساعاتی از روز تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

انصاری، ارتفاع موج دریا را نیز در این مدت ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی کرد و گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۴۲ بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۵۷، جزر دوم ساعت ۱۵:۴۰ و مد دوم ساعت ۲۲:۰۵ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.