سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان

به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی ناشنوایان، انجمن خانواده ناشنوایان آبادان با همکاری گروه تکما مراسمی در سینما مهر برگزار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان درمراسم گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان در گفت وگو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت:تمهیدات پیشگیری و آینده نگری باید برای مناسب سازی محیط معلولان و سالمندان دیده شود که اعضای شورای شهر و مسئولین مربوطه باید پیشرو این طرح باشند.

او ادامه داد:یکی از اصلی‌ترین حقوق افراد دارای معلولیت فضا‌های موجود مناسب برای تردد راحت و بدون دغدغه است که شرایط را برای فعالیت آنان فراهم می‌سازد.

امام جمعه شهر آبادان افزود:خدمات مناسب سازی محیط برای معلولان و سالمندان یک ارزش انسانی است و در هر خانواده یک سالمند وجود دارد که باید این خدمات به عنوان الویت دیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی گفت:مناسب سازی معابر برای معلولان نیازمند فرهنگ سازی است و ضروری ست.

ایثاری رئیس اداره بهزیستی هم گفت:ما به همه‌ی سازمان‌ها و ادارات دستور دادیم درب الکترونیک و سرویس بهداشتی مناسب داشته باشند.

او ادامه داد:پیاده رو‌ها برای نابینایان باید کاشی‌های عاج دار داشته باشند.

مراسم اجرای گروه سرود ناشنوایان با زبان اشاره و تجلیل از کارآفرینان ناشنوا در آبادان و خرمشهر از برنامه‌های این مراسم بود.

عکاس:بیراتی

انتهای پیام/ د

گرامیداشت هفته جهانی ناشنوایان

برچسب ها: تجلیل ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.