سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت ۳۸ نفر در اجرای صحنه‌ای ویژه‌برنامه بین المللی قصه گویی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان گفت: از بین ۱۷۳ قصه بارگذاری شده بر روی سایت قصه گویی استان ۳۸ نفر انتخاب و به مرحله اجرای صحنه‌ای راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان گفت: از بین ۱۷۳ قصه بار گذاری شده بر روی سایت قصه گویی استان کرمان ۲۴ نفر از بخش خانم‌ها و آقایان، ۱۱نفر از بخش دختران و پسران، ۳ نفر از بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به مرحله‌ی اجرا صحنه راه یافتند.

او با اشاره به اینکه عبدالرضا قراری، مازیار رشید صالحی و زهرا استاد نارویی داوران این ویژه برنامه هستند، افزود: منتخبین برای شرکت در مرحله اجرای صحنه‌ای ۹ و ۱۰ مهر ماه سال جاری باهم رقابت می‌کنند.

روحی گفت: در پایان مرحله استانی این ویژه برنامه ۵ نفر از بخش خانم‌ها و آقایان به مرحله منطقه‌ای که پایان آبان در مشهد برگزار میشود می‌روند همچنین دو نوجوان و دو پدربزرگ و مادربزرگ نیز مستقیم به مرحله کشوری که شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد می‌روند.

اوافزود: این ویژه برنامه با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با هدف احیای فرهنگ قصه و قصه‌گویی و اثرات تربیتی آن بر روی افراد هر ساله در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س


برگزاری  ویژه برنامه بین المللی قصه گویی در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.