سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی۹۳ درصد گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون ۹۳ درصد از مجموع گلزار شهدای این استان ساماندهی شده که نیمی از آن‌ها ازسال ۹۲ تاکنون صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سید منصور موسوی،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۵۳۰گلزار شهید در این استان وجود دارد که از این تعداد ۹۳ درصد تاکنون ساماندهی شده است.

او ادامه داد: از مجموع گلزار شهدای این استان تاکنون عملیات اجرایی ساماندهی ۴۹۶ گلزار به پایان رسیده  است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون ساماندهی ۳۴ گلزار شهدا در مناطق مختلف این استان بوِیژه شهرستان بویراحمد در دست اجراست.

موسوی توضیح داد: در گلزار‌های ساماندهی نشده این استان بیش از ۱۰۰ شهید آرمیده است.

او در ادامه گفت: هفت میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدا این استان در سالجاری در نظر گرفته شده که در صورت تخصیص تمام گلزار‌های شهدای کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان جنگ تحمیلی ۱۸۸۰ شهید تقدیم انقلاب کرد.

موسوی افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی این استان در زمینه اجرا و تکمیل پروژه‌های ساماندهی گلزار‌های شهدا در مناطق مختلف استان همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/پ

گلزار شهدا 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.