سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه ارتباطی فنوج اسپکه و جلگه چاه اسحاق بازگشایی شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: محور‌های «فنوج به اسپکه و جلگه به چاه اسحاق» که به سبب بارش باران و طغیان رودخانه‌های محلی مسدود شده بود ساعتی قبل بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عبدالرحمن شهنوازی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: محور ارتباطی «فنوج به اسپکه و جلگه به چاه اسحاق» در جنوب استان سیستان و بلوچستان که بر اثر سیلاب بسته شده بود با فروکش کردن طغیان رودخانه و تلاش راهداران اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب استان صبح امروز ساعت ۸:۱۰ دقیقه بازگشایی و تردد در آن‌ها به حالت عادی بازگشت.

او  ادامه داد: به‌سبب طغیان رودخانه‌ها و سیلابی بودن مسیر‌ها با توجه به اینکه بارش‌ها امروز نیز ادامه دارد بهتر است مردم به هیچ عنوان در مسیر محور‌های مسدود تردد نکنند و تا بازگشایی مجدد محور‌هایی که مسدود می‌شود صبر کنند.

او گفت: در حال حاضر نیرو‌های راهداری در آماده باش کامل هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی سریع به رفع آن بپردازند افزود با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی استان لحظه به لحظه رصد می‌شود با هماهنگی سایر نهاد‌های ذیربط آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی وجود دارد.

انتهای پیام/ع

سیلاب در جنوب سیستان وبلوچستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.