سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

پیروی از مقام معظم رهبری ، تنها راه غلبه بر زیاده خواهی دشمن

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیروی از مقام معظم رهبری را تنها راه غلبه بر زیاده خواهی دشمن در اعمال تحریم های ظالمانه بر کشور دانست .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه گذشته  در دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان آبادان گفت: با تلاش و پشتکار نیروهای متخصص داخلی در نیروهای مسلح و سپاه  و با تولید انواع سلاحهای نقطه زن و پیشرفته نگرانی از دشمن نداریم.

او به ساخت انواع پهپاد و ناوشکن در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: هر روز در حال پیشرفت هستیم و عامل اصلی این پیشرفت حمایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری  است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:۴۰ سال است در مقابل دشمن ایستادگی کردیم و امروز نیز در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی ایستاده ایم.

سردار پاسدار تنگسیری تحریم ظالمانه دشمنان انقلاب را فرصتی برای شناخت و خودباروی توان نیروهای متخصص داخلی دانست و افزود: تنها ترس و هراس ما از برخی از نیروهای داخلی است و از بیگناگان هیچ هراسی نداریم.

او ادامه داد: هر چند بودجه سپاه ناچیز است ولی همواره این نیرو در بحرانها به خصوص زلزله در کنار زلزله زدگان مردم بود و برای آنها مدرسه و مسکن ساخت .

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقاومت مردم آبادان در محاصره دشمن بعثی اشاره کرد و گفت:مردم در حالی که دود پالایشگاه همه شهر را فر اگرفته بود و تانک فارم در آتش می سوخت با نثار خون جوانان خود و با مظلومیت از شهر دفاع کردند و اجازه ندادند دشمن وارد شهر شود.

سردار تنگسیری افزود:شهدا اینک ناظر اعمال و رفتار ما هستند و وظیفه ما در مقابل جانفشانی آنها دفاع از آرمان آنها  و پیروی از مقام معظم رهبری است.

در این همایش از ۱۵۰ نفر از پیشکسوتان رزمنده سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی(ژاندارمری، کمیته انقلاب اسلامی) و جهادسازندگی تجلیل شد.

انتهای پیام/ د

دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت

برچسب ها: همایش ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.