سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن به متجاوزان سعودی

وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: هرگونه اقدام متجاوزان ضد مردم یمن را با شدت پاسخ خواهیم داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن پیروزی در محور نجران را به ملت یمن تبریک گفت.

ضیف الله الشامی در گفت‌وگو با تلویزیون المیادین گفت: شهروندان ما در عملیات انتقال اسیران با وجود حملات هوایی ائتلاف سعودی نقش مهمی داشتند.

الشامی افزود: این عملیات موازنه بازدارندگی را پس از گذشت پنج سال از تجاوزاتشان بازگرداند. دشمنان پس از عملیاتی که عمق خاک عربستان سعودی را هدف قرار داد بلافاصله ایران را به دست داشتن در آن متهم کردند.

الشامی تاکید کرد: ما توانایی پاسخ به هر تجاوزی را داریم و از هیچ چیزی هم نمی‌ترسیم.

او با بیان این که نیرو‌های یمنی می‌توانند موازنه نظامی را تغییر دهند و این چیزی است که اخیرا رخ داد، افزود: هرگونه پاسخ انتقام‌جویانه از طرف عربستان سعودی با پاسخی گسترده‌تر مواجه خواهد شد. آن‌ها می‌دانند که تنها راه حل برای آنها، موافقت با پیشنهاد مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن است.

وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن همچنین خاطرنشان کرد عربستان سعودی از طریق روزنامه‌ها فاش کرده که خواستار توقف جنگ است. عربستان سعودی باید بداند حملات آینده شدیدتر خواهد بود و باید با ابتکار و طرح المشاط موافقت کند.

ضیف الله الشامی گفت: هدف از اعلام این عملیات این است که به سعودی بگوییم ما می‌توانیم موازنه را تغییر دهیم.

او افزود: رسانه‌های سعودی نیز همانند ارتش این کشور در دام افتادند و پس از اعلام خبر اسارات هزاران نفر از نظامیان و مزدوران سعودی آن را تکذیب و انکار کردند، اما تصاویری که ما منتشر کردیم صحت این خبر را نشان داد و شاهد هستیم که در حال حاضر رسانه‌های سعودی سکوت اختیار کردند.

وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن تاکید کرد: دستان ما به طرف صلح دراز است و با کسی که با ما می‌جنگد، می‌جنگیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۰۹:۵۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
ای رهبران سیاسی انصارالله عزیز و مکرم عرب
یا عبدالملک بدرالدین عزیز و مکرم
یاضیف الله الشامی عزیز و مکرم
یا محمعلی الحوثی عزیز و مکرم
ای عزیزان و معززین یحیی السریع و عابدالثور و.......
چرا؟؟ مرتب هشدار میدهید؟؟ چرا اقدامات عاجل نمی کنید؟؟ مگر دشمنان هنگام بمباران مواضع حیاتی و حساس یمن از اهم و غیراهم در حملات به کشور یمن اطلاع رسانی میکردند؟ و یا فی الساعة اعلام میکنند؟ مگر از اول هشدار میدادند و هشدار میدهند؟ و سپس بمباران میکنند؟ دشمنان یمن در یک ائتلاف شکست خورده برهبری عربستان 5سال بی امان و بی وقفه متواتر و مکرر تمام ریرساخت های کشور یمن را با انواع بمباران و موشک باران به نابودی کشانده و با خاک یکسان کردند............ حال که نیروهای مردمی و ارتش غیور و شجاع یمن به فرماندهی ژنرالهای عالیرتبه و جان بر کف شجیع و شجاع کشور یمن با تصرف قله های رفیع نصرت و پیروزی لحظه به لحظه تعداد نفس دشمنان در حال احتضار را به شماره انداخته اند پس چرا؟ از توقف جنگ سخن میگوئید؟ چرا؟ با دشمنان از در ملاطفت و رافت وارد میشوید؟؟هشدار دیگر چه صیغه ای است؟؟ ملت یمن حساب خود را از ملت های عربستان و امارات جدا کرده بلکه ما با حاکمان جور و ظلم در جنگ هستیم پس تمام توان اقتصادی و نظامی دشمنان را از آنان سلب کنید تا به مرگ راضی شوند و مبتلا به سرنوشت صدام حسین تکریتی دیکتاتور سابق عراق بشوند و با دستان ارباب خود به پای چوبه دار مجازات برده شوند و اعدام گردند.....یعنی تمام زیرساخت های دشمنان را نابود کنید همانگونه که زیرساخت های یمن را نابود کردند چرا؟ وقتی قادرید کل تاسیسات آب و کل تاسیسات برق را در عربستان و امارات به آتش بکشید دست به اقدام نمی زنید؟؟؟چرا؟؟ خون شهداء یمن را قصاص نمی کنید؟؟؟یعنی شما مانند دشمنان ما ملت عربستان و امارات را با کشتارهای دسته جمعی توسط بمبارانهای شهری از بین نبرید ولی قادر که هستید زیرساخت های عربستان و امارات را در قبال متقابل برای قصاص خون شهداء مظلوم یمن با بمباران تسویه حساب کنید................