سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل بیش از دو هزار خانه‌ نوساز مددجویان سیل زده تا قبل از سال نو

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گلستان از تکمیل خانه های آسیب دیده از سیل مددجویان سیل زده تا پایان امسال خبر داد .

اسکندر اسکندری مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گلستان افزود: سه هزار و ۴۶ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده استان تعمیر شد. و کار تعمیر ۵۵۴ واحد مسکونی دیگر هم که در ماه‌های اخیر آثار سیل در آن‌ها نمایان و شناسایی شدند نیز آغاز شده است.


اسکندر اسکندری ادامه داد: علاوه بر بهسازی و مرمت واحد‌های مسکونی آسیب دیده مددجویان کمیته امداد گلستان، کار ساخت دو هزار و ۱۷۵ واحد نیازمند به بازسازی مددجویان نیز با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده است و برای بیشتر این واحد‌ها پروانه ساختمانی صادر شده است.


اسکندری ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده، تا قبل از فرا رسیدن سال جدید، مددجویان در خانه‌های نوساز خود مستقر می‌شوند.


به گفته او، کمیته امداد علاوه بر کمک‌های بلاعوض و تسهیلات پیش بینی شده ازسوی دولت و بنیاد مسکن برای تعمیر و بازسازی واحد‌های مسکونی آسیب دیده مددجویان، برای بازسازی مسکن مددجویان مناطق شهری مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال و برای مددجویان مناطق روستایی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت کرده است.


انتهای پیام / فا


تعمیر و نوساز خانه‌های آسیب دیده از سیل در گلستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.